کرمانشاه؛

انتشار آرا نامزدهایی که جایگاه ۱۸ به بعد دارند مورد تایید نیست

انتشار آراء نامزدهایی به غیر از افراد راه یافته به شورای شهر کرمانشاه و نفرات علی البدل مورد تایید هیات عالی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای استان نیست.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سخنگو و مسئول روابط عمومی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به انتشار آراء برخی از نامزدهای پنجمین دوره شوراى اسلامى شهر کرمانشاه که جایگاه آنان از نفر ۱۸ به بعد می‌باشد، این لیست‌ها را مورد تایید این هیئت ندانست.

 رسول مرادی با اعلام اینکه نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از جمله شهر کرمانشاه به تایید هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان رسیده افزود: از آنجا که انتشار آمار آراء کاندیدا‌ها در بازشمارى صندوق هاى اخذ راى مطابق با قانون انتخابات بایستى پس از تأیید انتخابات از سوى هیئت مرکزى نظارت کشور صورت گیرد، بر این اساس انتشار آمارهاى مذکور مورد تایید این هیئت نبوده و افراد منتشر کننده این آمار می‌بایست از این کار پرهیز کنند چرا که این اقدام آن‌ها می‌تواند مورد پیگرد قانونی قرار گیرد.

 سخنگوی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این هیئت نظر خود را درباره تایید نتیجه پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان به هیئت مرکزی ارسال نموده گفت: هیات مرکزی هم در مدت زمان قانونی پیش بینی شده فرصت دارد تا این موضوع را بررسی و سپس اعلام نظر کند.

 مرادی یادآور شد؛ البته اعلام آمار آراء کاندیداهاى مشمول بازشمارى صندوق هاى اخذ راى پس از اتمام مهلت مذکور و اعلام نظر هیئت مرکزى نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت قانونى انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.