مشهد؛

فراهم شدن حضور واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط در فرابورس و بورس کالا

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از فراهم شدن حضور واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط در فرابورس و بورس کالا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم گفت: با توجه به سیاست‌های دولت و حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران زمینه حضور واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی در فرابورس و بورس کالا فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی افزود: با توجه به شرایط مختلفی که دریافت تسهیلات بانکی دارد فرابورس برای تامین نقدینگی و رونق بیشتر واحد‌ها جایگزین مطلوبی است.

مهدی زاده مقدم گفت: تأمین مالی از مهمترین این سیاست‌ها است که برای حمایت از سرمایه گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام می‌شود.

وی با اشاره به مزایای بورس کالا و فرابورس افزود: معرفی و تبلیغات در تابلوی بورس به صورت رایگان در کنار شرکت‌های معتبر، امکان انتشار انواع اوراق قرضه، اعتبار بخشی به شرکت و سهامداران آن و امکان انتقال مالکیت سهام برای شرکت‌ها در حداقل زمان و هزینه، بخشی از مزایای حضور واحد‌های کوچک و متوسط در بورس است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: یکی از مهمترین شروط ورود واحد‌ها به فرا بورس داشتن شفافیت مالی و اطلاعاتی است که باید دقیق باشد.

مهدی زاده مقدم با توجه به اینکه ۹۵ درصد از واحد‌های استان جزو صنایع کوچک و متوسط هستند خاطر نشان کرد: این واحد‌ها می‌توانند جهت تسریع در فروش محصولاتشان در بورس کالا حضور و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

وی گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به حوزه صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی و یا تماس با شماره تلفن ۳۷۰۰۱۳۳۰ آمادگی خود را برای حضور در فرا بورس و بورس کالا اعلام کنند.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.