دادستان اردبیل خبر داد؛

کشف بسته انفجاری در بخش عنبران شهرستان نمین

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از کشف بسته انفجاری در یکی از روستاهای بخش عنبران از توابع شهرستان نمین در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل پیش از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در دو روز گذشته گزارشی از رفت و آمدهای مشکوک طرح شده بود که از سوی دستگاه قضایی استان مورد بررسی قرار گرفت و اجازه بازرسی ترددها صادر شد.

وی افزود: خبری از سوی اهالی مبنی بر تجهیزات فرستنده و گیرنده واصل شده بود که با بررسی اطلاعات سپاه استان، محموله انفجاری دو کیلوگرمی با میکرو کنترل کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل متذکر شد: با در نظر گرفتن احتمال خطر، تیم چک و خنثی‌سازی در محل حاضر شده و بسته انفجاری را خنثی کردند.

عتباتی تصریح کرد: تاکنون مظنونی در این خصوص دستگیر نشده و هماهنگی مطلوبی بین نیروهای نظامی و امنیتی برای رصد این منطقه فراهم شده است.

وی تأکید کرد: با وجود ۳۵۰ کیلومتر مرز مشترک استان اردبیل با جمهوری آذربایجان، تردد مشکوک و مسائل غیرایمن نداشتیم و هرگونه مورد مشکوک و فرد مظنون سریعاً مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل افزود: به غیر از کشف بسته انفجاری، هیچ مورد مشکوکی در مرزهای استان از جمله ترددهای مشکوک مشاهده نشده است.

کشف بسته انفجاری در مرز آذربایجان و اردبیل

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
درود