دبیر کل حزب اراده ملت گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند با ایجاد اغتشاش در فلسطین، کل منطقه را متشنج کنند.

مسلمانان بایددر جهت احقاق حق مردم فلسطین بکوشنداحمد حکیمی پور دبیر کل حزب اراده ملت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ارتباط با حمایت آمریکا از رژیم غاصب صهیونیستی اظهارداشت: در طول حیات این رژیم غاصب، آمریکا همواره نشان داده که پشتیبان و حامی اصلی اسرائیل است و این حمایت آمریکا از صهیونیست‌ها، از ابتدا و همواره بین روسای کاخ سفید ثبات بوده است.

وی افزود: می‌توان گفت که این مساله از سیاست‌های ثابت امریکا در جهت مبارزه با محور مقاومت است که دلیل اصلی آن نفوذ و لابی بالای صهیونیست‌ها است.

حکیمی پور تصریح کرد: دلیل دیگر این حمایت، تحقق اهداف بلند مدت آمریکا برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام است، به این معنا که با ایجاد اغتشاش در فلسطین می خواهند منطقه غرب آسیا را نیز متشنج کنند.

دبیر کل حزب اراده ملت با اشاره به لزوم همگرایی کشورهای مسلمان پیرامون مسئله فلسطین بیان داشت: برخی دولت های کشورهای مسلمان علی رغم آن‌که دین اصلی کشورشان اسلام است، اما در جهت تحقق اهداف رژیم صهیونیستی قدم بر می‌دارند لذا سایر کشورهای مسلمان باید تلاش کنند که وحدت خود را حفظ کرده و با حفظ همگرایی در جهت برآورده کردن حقوق ملت مظلوم فلسطین بکوشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: روز قدس ، محور مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار