عبداللهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

استقرار تجهیزات ایمنی و آتش نشانی در 66 نقطه مسیرهای راهپیمایی روز قدس

معاون اجتماعی شهرداری تهران از استقرار تجهیزات ایمنی و ایستگاه های آتش نشانی در 66 نقطه در مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

راهپیمایی روز قدس/////لزوم شرکت در راهپیمایی روز قدس با توجه به موقعیت حساس منطقهمجتبی عبدالهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشتبه منظور موقعیت حساس منطقه، فشارهای خارجی و حوادث تروریستی اخیر ضرورت دارد تا مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس هر چه باشکوه تر برگزار شود، به همین منظور اقدامات جدی تر و متفاوت تری برای برگزاری این مراسم نسبت به سال های گذشته انجام شده است.

وی ادامه داد: استقرار تجهیزات ایمنی و ایستگاه های آتش نشانی در 66 نقطه در مسیرهای راهپیمایی پیش بینی شده است، همچنین به منظور تسهیل در تردد راهپیمایان، ناوگان حمل و نقل عمومی در مسیرهای منتهی به این مراسم به صورت رایگان اقدام به جابجایی مسافران می‌کنند.

عبدالهی تصریح کرد: به منظور رفاه حال سالمندان تمهیدات ویژه ای برای این افراد با استفاده از تاکسی های ون مستقر در محورهای مختلف مسیرهای راهپیمایی در نظر گرفته شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در پایان خاطر نشان کرد: غرفه های فرهنگی در طول مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس و با همکاری مناطق مختلف شهرداری از جمله مناطق 6 و 11، با برگزاری برنامه های متنوع پذیرای راهپیمایان هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار