اصفهان؛

پرتاب موشک به مقرداعش قدرت سپاه قدس ونیروی هوا و فضای ایران را به رخ جهانیان کشید

معاون سپاه قدس گفت: پرتاب موشک سپاه به مقر فرماندهی داعش در دیرالزور اقدامی بازدارنده، کار اطلاعاتی سپاه قدس و قدرت موشکی نیروی هوا و فضا را به رخ جهانیان کشید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار حمید مختص آبادی امروز  در اجتماع بزرگ راهپیمایان روز قدس در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای بسیج کاشان، گفت : موشکها به درستی به هدفها اصابت و پهبادها نیز به صورت لحظه‌ای گزارشها را ارسال کردند.

وی با تاکید براینکه موشک‌های آماده و نیروهای مردمی در عراق و سوریه وجود دارند گفت :امروز به لطف خداوند متعال جغرافیای مقاومت از کشورهای مختلف همچون عراق، لبنان، سوریه و افغانستان در صفی واحد به یکدیگر متصل شده و در مقابل استکبار جهانی، ایستاده است.

به‌گفته‌وی، جبهه مقاومت یک جبهه مقتدر است که به علت داشتن روحیه جهادی، به موقع عمل کردن و فرماندهی انقلابی و همچنین استقامت، به عظمت و اقتدار رسیده است.

معاون سپاه قدس در ادامه با تاکید بر اینکه امام راحل با نامگذاری «روز قدس« فلسطین را از مظلومیت خارج کرد گفت :امام خمینی (ره)با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام «روز قدس» ، قدس شریف و مردم مسلمان فلسطین را از مظلومیت خارج کرد و با سیل راهپیمایان در سراسر جهان به تبعیت از وی در دفاع از این مظلومین به مردم جهان فهماند که این مردم بی گناه و بی دفاع را با زور و ظلم را از خانه و کاشانه خود بیرون کرده اند.

مختص آبادی،با اشاره به اینکه امروز مسلمانان نه تنها در ایران بلکه در اقصی نقاط جهان در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین در روز جهانی قدس راهپیمایی و حمایت از این مردم مظلوم را فریاد می کنند گفت : نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره از مقاومت حمایت می کند.

وی اظهارداشت :برخی مقاومت را افراطی و خشنونت طلب تلقی می‌کنند درحالی که مقاومت بر مبنای عقل و بر اساس آیه های قرآن کریم شکل گرفته چون خداوند سبحان فرموده است اگر خیر و نصرت خدا را می‌خواهید باید با پرهیز از هیچ ترس و واهمه ای، استقامت کرد.

مختص آبادی، سیره تمام پیامبران الهی از حضرت آدم (ع) تا حضرت محمد مصطفی (ص) را استقامت در برابر دشمنان اسلام و دوری جستن از آنها دانست و گفت :چالش هزینه دارد که باید با مقاومت هزینه های آن را تحمل کرد.

وی، مقاومت را سیره همه امامان معصوم (ع) تاکیدکرد و گفت :اصل انقلاب اسلامی در سال 57 چالش در مقابل نظام سلطه بود.

به‌گفته‌وی، امام راحل و مردم هزینه‌هایی زیادی در برابر دشمنان و ساواک پرداخت کردند آنگونه که این مهم موجبات استقامت، عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم کرد.

معاون سپاه قدس، با تاکید بر اینه غده سرطانی و رژیم غاصب اسرائیل باید از صحنه روزگارمحو شود، تصریح کرد: در چند دهه گذشتهآمریکا بیشترین حمایت را از این رژیم پوشالی داشته و بیش از 40 مورد در پشتیانی از اسرائیل از حق وتو خود استفاده کرد.

مختص آبادی،در ادامه با اشاره به تسلط خاندان آل سعود خبیث بر مکه و مدینه، گفت: «ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در نخستین سفر به عربستان، ازاین کشور می خواهد درس حقوق بشر به ایران بدهد در حالی که مردم شریف کشورمان با وجود رهبر معظم انقلاب تا پای جان در مقابل اسرائیل و همپیمانان او مقاومت می کنند.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین خیانت را آل سعود در حمایت از داعش به امت اسلامی کرده است گفت: این در حالی بودکه عربستان باید در کنار جبهه مقاومت، اسلحه به دست با داعش مبارزه می کرد.

به‌گفته‌وی، امروز منافع ما اقتضا می‌کند که اصول انقلابی محور قرار گیرد و در سیاست داخلی و خارجی با نگاه به اسلام، انقلاب و تاریخ اسلام گام برداریم.

مختص آبادی، در پایان با تاکید بر اینکه مسئولان در سطوح مختلف باید در تصمیم هایشان مواظب ویروسی نشدن نرم افزارهای مدیریتشان باشند تصریح کرد :حضرت امام علی (ع) فتنه شناس قهاری بودند و چشم فتنه را درآوردند که ذره‌ای سازش هرگز در سیره آن حضرت دیده نشد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.