اصفهان؛

امضاتفاهم نامه راه اندازی مرکز خلاقیت و نوآوری در اردستان

رئیس شهرک علمی تحقیقاتی استان اصفهان:تفاهم نامه راه اندازی مرکز خلاقیت و نوآوری اردستان بین این شهرک با دانشگاه پیام نور و فرمانداری اردستان انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهانمهدی کشمیری رئیس شهرک علمی تحقیقاتی استان اصفهان در جلسه شورای اداری اردستان در دانشگاه پیام نور این شهرستان اظهار داشت: با راه اندازی این مرکز زمینه رشد، توسعه، ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی در اردستان فراهم میشود.
وی با اشاره به وظیفه های شهرک های علمی تحقیقاتی خاطر نشان کرد: در عصر توسعه برمبنای دانایی، این شهرک ها حرف اول را در جهت توسعه علمی بر مبنای علم و فناوری خواهند زد.
رئیس شهرک علمی تحقیقاتی استان اصفهان همچنین از راه اندازی ده مرکز رشد در این استان خبر داد و افزود: وجود دو پارک علم و فناوری و انجام کارهای اجرایی راه اندازی سه مرکز خلاقیت و شکوفایی و وجود 500 شرکت دانش بنیان با اشتغال بالغ بر 6 هزار و 500 نفر در استان اصفهان از اقدام های این شهرک بوده است.
کشمیری گفت: بخش خصوصی بالغ بر 3 هزار و 500 میلیارد ریال در این شهرک سرمایه گذاری کرده و توانسته تولیدات دانش بنیان را با ارزش افزوده بالا تولید و به بازار مصرف ارائه کند.

 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.