آیت الله حیدری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حرکت دولت در راستای رفع رکود بسیار کند است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حرکت دولت در راستای رفع رکود بسیار کند است، کندی آن به خاطر خستگی، پیری و بی‌حالی دولت است.

حرکت کند دولت در رفع رکود به خاطر پیری، خستگی و بی‌حالی است/ طرح مسائل عقیدتی در جایگاه دولت نیستآیت‌الله محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تأکید بر اینکه مهم‌ترین اولویت دولت بهبود مسائل اقتصادی، کار و اشتغال است گفت: دولت باید تلاش کند که هرچه سریع‌تر از آن رکودی که وجود دارد خارج شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه حرکت دولت در راستای رفع رکود بسیار کند است، بیان داشت: کندی آن به خاطر خستگی، پیری و بی‌حالی دولت است.

آیت‌الله حیدری با بیان اینکه دولت دچار حاشیه‌پردازی فراوان است و به نیازهای غیراصلی می‌پردازد، اظهار داشت:‌ مثلا بحث‌های عقیدتی مانند مبنای حکومت که از سوی رئیس جمهور طرح می‌شود باید در محافل علمی، دانشگاهی و حوزوی مطرح شود و درگیر کردن ذهن مردم با این مسائل بازداشتن آنها از توجه و دغدغه مندی برای مشکلات معیشتی، اقتصادی است. طرح این مسائل تنها به منظور انحراف افکار مردم از مسائل اصلی کشور همچون اقتصاد است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری وضعیت ریزگردها در استان خوزستان را وحشتناک خواند و تأکید کرد: با گذشت یک ماه از انتخابات هنوز وعده‌های دولت برای حل مشکل ریزگردهای خوزستان عملی نشده و همچنان گرد و خاک به مردم هجوم می‌آورد.

وی با بیان اینکه تنها اقدام صورت گرفته از سوی دولت مسئله نهال‌کاری است، اظهار داشت: این اقدام هم مشکلی را حل نمی‌کند و تنها کاری که مشکل را حل می‌کند و خیلی ساده و سریع است بازگرداندن آبی است که به صورت غیرقانونی به اماکن دیگر منتقل می‌شود و اگر این آب برگردانده شود زمین‌های کشاورزی آبگیری می‌شوند و تا حدود زیادی مشکل ریزگردها حل می‌شود و تنها آن بخشی که مربوط به خارج از کشور است باقی می‌ماند که آن را هم باید از طریق مذاکره و دیپلماسی حل کنند.

انتهای پیام/

وضعیت ریزگردها در خوزستان وحشتناک است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار