ساری،

کشف زمین خواری ۱۱۸ میلیاردی در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از کشف زمین خواری ۱۱۸ میلیارد ریالی و تحویل هفت هکتار زمین تصرفی به مالکانش در یکی از مناطق مسکونی شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع زمین خواری و تصرف اراضی و ملک شخصی فردی در یکی از مناطق مسکونی شهر ساری به میزان هفت هزار متر مربع، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی گفت: ماموران موفق شدند، فردی به نام الف. - س. را به اتهام جعل اسناد و استفاده از سند مجعول و زمین خواری دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیس آگاهی مالکان زمین شناسایی شدند، افزود: زمین تصرفی متعلق به وراث یکی از شهروندان بوده که در حال حاضر در یکی از کشور‌های خارجی اقامت دارند.
سردار میرفیضی گفت: متهم به زمین خواری در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، منکر ارتکاب هرگونه بزه انتسابی شد، اما با ارائه شواهد، به بزه انتسابی اقرار کرد.
فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه ارزش ریالی زمین‌های تصرف شده ۱۱۸ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال است، افزود: متهم به جعل اسناد و کلاهبرداری با ارائه اسناد مجعول و با همکاری فردی دیگر به نام ق- ز. اقدام به تصرف غیرقانونی زمین‌های مورد اشاره کرد.
سردار میرفیضی از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و گفت: پلیس در برخورد با جرایم اقتصادی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.