ساری؛

تصادف رانندگی شدید با یک کشته در بابل

در دو سانحه رانندگی جداگانه در بابل یک نفر جان باخت و یک نفر زخمی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  غلام نیا روشن سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی بابل گفت: ساعت ۱۹:۱۴ دیروز طی تماس مردمی با سازمان اورژانس بابل، تصادف خودروی سواری جک با عابر پیاده در محدوده درویش خاک جاده قدیم بابل له آمل گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی سازمان اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه تازه ‌تاسیس احمدچاله پی را به محل حادثه اعزام کرد که اکیپ تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در مدت ۱۱ دقیقه در صحنه حادثه حاضر شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی بابل گفت: در این حادثه عابر پیاده که مرد ۳۵ ساله بود به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بود و تلاش‌های تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ برای احیا ثمری نداشت با این حال به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شد که تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان هم ثمری نداشت.

غلام نیا روشن افزود: در سانحه دیگر، ساعت ۱۸:۴۹ دیروز طی تماس مردمی با سازمان اورژانس بابل، انحراف و واژگونی موتورسیکلت در شهر گتاب گزارش شد.

وی گفت : پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی سازمان اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه گتاب را به محل حادثه اعزام کرد که اکیپ تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در مدت ۵ دقیقه در صحنه حادثه حاضر شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی بابل افزود: در این حادثه راکب ۱۹ ساله موتور که دچار مولتی ‌تروما شد پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شد که بلافاصله عمل جراحی بر روی وی انجام گرفت.

انتهای پیام/آ

تصادف مرگبار در بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار