سینما در هفته‌ای که گذشت؛

بچه‌های اصفهانی‌ رایگان فیلم می‌بینند!/ آخرین اخبار از تقدیری‌های جشن عکاسان سینما

در این گزارش به مرور تمامی اتفاقاتی که سینمای ایران در اولین هفته تیرماه 96 گذراند، می‌پردازیم.

بچه‌های اصفهانی‌ رایگان فیلم می‌بینند!/ آخرین اخبار از تقدیری‌های جشن عکاسان سینمابه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سینما در هفته گذشته رویدادهایی را از سر گذراند. ما در این گزارش به اختصار به مرور تمامی اتفاقاتی که سینمای ایران در اولین هفته تیرماه 96 گذراند، می‌پردازیم:

 

بلیط رایگان شهردار به بچه‌های اصفهان


از آنجایی که اصفهان شهر دوستدار کودک نام گرفته است، بلیط‌های این جشنواره برای دانش‌آموزان به صورت رایگان و نیم بها خواهد بود. شهردار اصفهان با اشاره به اینکه همه کودکان و نوجوانان اصفهانی می‌توانند با مراجعه به ربات تلگرامی جشنواره بلیط رایگان و 18 بلیط با 75 درصد تخفیف را دریافت کنند، اضافه کرد: هر کاربر می‌تواند این ربات را به افراد مختلف معرفی و از تخفیف‌های ویژه‌تری برخوردار شود.


تقدیری‌های جشن عکاسان سینما چه کسانی هستند؟


سومین دوره جشن عکاسان سینمای ایران، 13 تیر ماه به دبیری حافظ احمدی، برگزار خواهد شد و در این دوره از برگزاری جشن همانند سال‌های قبل از 6 چهره در صنوف مختلف که نگاه ویژه ای به عکس و عکاسی فیلم دارند، تقدیر می‌شود.

در این دوره از فرشته طائرپور از تهیه‌کنندگانی که توجه ویژه به عکاسی فیلم دارد و در بخش دیگر، از تورج منصوری رئیس انجمن فیلمبرداران به نمایندگی از صنفی که بیشترین تعامل را با عکاسان سینما دارند، تقدیر خواهد شد.


مهلت ارسال اثر به بخش مسابقه تبلیغات جشنواره فیلم شهر تمدید شد


فراخوان مسابقه تبلیغات سینمای ایران در این رویداد سینمایی نیمه دوم خردادماه اعلام شده و مهلت ارسال اثر با تصمیم شورای برگزاری جشنواره تا 10 تیرماه تمدید شده است.


نشست شورای معاونان و مدیران سازمان سینمایی برگزار شد


سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در نشست شورای معاونان و مدیران سازمان سینمایی، سمعی و بصری گفت: امروز سینما در حال اجتماعی شدن است و اگر سینما حرکت نکند، عدم حرکت آن تبدیل به مطالبه می‌شود. بنابراین سینما باید خودش را به سطح اجتماع برساند و به نیازها پاسخ دهد.

وی افزود: تشکیلات سینما باید به سمت سازمان نظام صنفی هنر برود و این سازمان تنها نقش سیاست‌گذاری، حمایتی و نظارتی در حوزه مناسبات سینمایی کشور را ایفا کند.


ایمان کرمیان رئیس هیئت مدیره انجمن جلوه های ویژه میدانی شد


در پی کناره‌گیری محسن روزبهانی به علت بیماری و مشغله کاری از ریاست انجمن طراحان، مدیران و دستیاران جلوه‌های ویژه میدانی سینما، هیئت مدیره انجمن در جلسه مورخ 1396/03/30 ، موضوع استعفای ایشان را بررسی و مورد موافقت قرار داد.

به دنبال آن به اتفاق آرا، ایمان کرمیان که پیش از این نایب رئیس این تشکل صنفی بود، به عنوان رئیس هیئت مدیره و مصطفی رستگار به عنوان نایب رئیس انجمن طراحان، مدیران و دستیاران جلوه‌های ویژه میدانی سینمای ایران انتخاب شدند.

 

انتهای پیام/

 

رویدادهای سینمایی در هفته اول تیرماه 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.