پربازدیدهای وبگردی؛

ناگفته هایی از بابک زنجانی/مستندات اصابت دقیق موشک‌های سپاه به مواضع داعش/ازدواج خواستگار شیطان صفت با خاله دختر فریب خورده

در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

در این بسته خبری میتوانید گلچینی از پربازدیدترین و جذاب ترین اخبار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان را مشاهده کنید.

 

ازدواج خواستگار شیطان صفت با خاله دختر فریب خورده
پسرشیطان صفت که پس از آشنایی اینترنتی با دختر جوان و وعده ازدواج، او را رها کرده و با خاله این دختر ازدواج کرده بود با شکایت دخترفریب خورده دستگیرشد.

 

مستندات اصابت دقیق موشک‌های سپاه به مواضع داعش + تصاویر و نقشه‌
بررسی فیلم‌های منتشره توسط سپاه از لحظات اصابت موشک‌ها به اهداف، نشان می‌دهد که موشک‌های سپاه دقیقا به هدف‌ها اصابت کرده‌اند.

 

جنازه که نه، قطعات بدن بالا می آوردیم!/ کابوسی که یک صندلی سنگین به بار آورد
29 سال از حمله ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در آسمان خلیج فارس می‌گذرد و هنوز هم گفت‌وگو با شاهدان حادثه و بررسی زوایای این ماجرا، تلخ است و تکان‌دهنده است .

 

تلویزیون کاغذ دیواری به بازار آمد+ عکس
یک شرکت فناوری محصولی به نام تلویزیون کاغذ دیواری ۷۷ اینچی با قیمت ۲۰ هزار دلار به بازار عرضه کرد . ضخامت این دستگاه یک پنجم اینچ است و به وسیله چند آهن ربا به دیوار می چسبد.

 

برترین تولیدکنندگان تلفن همراه در جهان +عکس
اپل و سامسونگ همچنان پرچمداران این بازار بوده اند هر چند میزان کلی فروش آنها از 555 میلیون دستگاه در سال 2015 به 526 میلیون دستگاه در سال 2016 کاهش یافته و بدین ترتیب 35 درصد از بازار را در اختیار خود داشته اند.

 

 مراقبت از موهای چرب در فصل گرما
در فصل تابستان بدن‌ها معمولا بیشتر عرق می‌کند و موها نیز زودتر چرب می‌شوند و این مساله ناراحتی زیادی برای برخی افراد ایجاد می‌کند، به‌خصوص برای خانم‌ها.

 

«بُکش و خوشگلم کن» به روایت تصویر!
عمل‌های زیبایی در همه جا وجود دارد، اما به نظر می‌رسد برخی افراد به انجام این عمل‌ها در تعداد زیاد اعتیاد دارند. در این گزارش نگاهی به این افراد داریم.

 

حاضرم بمیرم پول ها را برنگردانم/ کلاهبرداری ۱۰ میلیارد دلاری از خارجی ها
با جلساتی که قبل از دستگیری با اختلاس گر بزرگ نفتی داشتیم، معلوم شد وی اراده ای برای بازگرداندن بدهی خود ندارد و بیشتر بدنبال سفسطه است و حتی حاضر به مرگ خود بود تا به تعهداتش عمل نکند.

 

مهسا هاشمی: با دیدن یک داعشی ترسیدم!
بازیگر جوان سینمای ایران گفت: ایفای نقش دختر کُرد در فیلم «اگوست» برایم دشوار بود چرا که شرایط فیلمبرداری و آموزش زبان کُردی و همینطور بحران جنگی روبه رو شدن با داعشی ها خیلی حساس بود.

 

ثروتمندترین زنان خودساخته جهان! +عکس
شاید زمانی که صحبت از ثروتمندان جهان می شود ابتدا نظرمان به سمت مردان ثروتمند متوجه شود اما در عرصه کسب و کارهای بین الملی زنان موفقی حضور دارند که میزان دارایی آنها روز به روز در حال افزایش است.

 

نکات طلایی برای سلامت کبد
کبد بزرگترین ارگان داخلی بدن است که بیش از 500 عملکرد حیاتی بدن، از جمله مبارزه با انواع ویروس و عفونت را به عهده دارد.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.