افتخاری:

نيازى به مشاوره فتح الله زاده ندارم/ قرارداد هاى بازيكنان پس از تاييد پزشكى ثبت مى شود

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با تمام احترامى كه براى فتح الله زاده قائل هستم اما با توجه به سابقه خودم به مشاوره وی نيازى ندارم.

نيازى به مشاوره فتح اله زاده ندارم/ قرارداد هاى بازيكنان پس از تاييد پزشكى ثبت مى شودبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رضا  افتخارى مدير عامل باشگاه استقلال با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی گفت : امروز اولين جلسه هيئت مديره با حضور وزير محترم ورزش و جوانان برگزار شد. وی رهنمود هاى را به هيئت مديره ارائه كرد و من نيز گزارش كاملى از كارهاى خودم در اين چند ماه به هيئت مديره أرائه دادم و همچنين مشكلات پيش رو در استقلال هم در اين نشست مطرح شد كه قرار بر اين است در نشست بعدى هر عضو هر كمكى كه مى تواند انجام دهد تا مشكلات برطرف شود.

وى ادامه داد :سال گذشته حكم من مدير عاملى بود و امروز نيز در جلسه اعضاى هيئت مديره تصميم گرفتند تا مدير عامل را انتخاب كنند كه در نهايت با راى اعضا من در سمت قبلى خودم أبقا شدم و درخواستى كه از اعضا داشتم بر اين اساس بود كه در كنار سمت نايب رئيسى به كارم با قدرت انجام دهم.

افتخارى درباره سمت سخنگوی هيئت مديره استقلال نيز افزود: با توجه به اينكه در گذشته اعضا به برخى مسائل ورود مى كردند اين موضوعات باعث تنش مى شد و همين امر تجربه شد تا به خوبى مديريت كنيم و به همين قرار شد من به عنوان سخنگو وظيفه صحبت ها را بر عهده بگيرم.

مدير عامل باشگاه استقلال ادامه داد :قريب به عنوان رئيس هيئت مديره انتخاب شد و البته بايد بگويم همه يكسان هستيم و فرقى نمى كند چه فردى رئيس باشد يا نايب رئيس .به اين ترتيب قرار است كارها تقسيم شود و ما با يك هدف مشترك كارها را انجام خواهيم داد.

وى افزود :فكر نمى كنم هيئت مديره بتواند مشكلات استقلال را حل كند و من شخصا در اين مورد با سلطانى فر صحبت كردم تا با همفكرى ايشان بتوانيم راه حل هايى را پيدا كنيم .سال گذشته درآمد استقلال خوب نبود.

چيزى حدود ١٠٠ ميليارد بدهى داريم

 افتخارى بيان كرد: حضور هيئت مديره جديد ممكن است در حل مشكلات تأثير گذار باشد اما رقم بدهى هاى استقلال چيزى حدود ١٠٠ ميليارد تومان است كه ٣٠ ميليارد تومان بدهى مالياتى و ٧٠ ميليارد تومان آن بدهى به افراد حقيقی و حقوقى خواهد بود.

مدير عامل باشگاه استقلال درباره بدهى هاى اين باشگاه بيان كرد :امسال اجازه نداديم مبلغى به بدهى هاى استقلال اضافه شود و چند پرونده اين باشگاه را در فيفا مختومه كرديم .

وى درباره اينكه آيا وزارت ورزش و جوانان مى تواند به استقلال كمك كند يا خير افزود :وزارت ورزش و جوانان براى كمك به باشگاه استقلال دستشان بسته است و ما از هيئت مديره جديد درخواست كرديم تا با همفكرى بدهى هاى گذشته باشگاه را پرداخت كنيم.

ليستمان تكميل است و تنها يك جاى براى رضاييان داريم

افتخارى درباره وضعيت رامين رضاييان گفت :رضاييان قرار شد با يك تيم خارجى قرارداد ببند د و در حال حاضر در اتريش به سر مى برد و با توجه به صحبتى كه با وی داشتم ايشان دنبال يك تيم اروپايى خوب هستند و اگر تيم خوب پيدا نكند براى مذاكره به باشگاه استقلال خواهند آمد و اين بازيكن از ما ١٢ روز فرصت خواست كه يك هفته از آن سپرى شده و تنها تا يك هفته ديگر رضاييان فرصت دارد جواب نهايى خود را به ما اعلام كند .كادر فنى به رضاييان نياز دارد و اگر با او به توافق برسيم هم كادر فنى و هم هواداران موافق اين موضوع هستند.

وی ادامه داد: اگر با رضاييان به توافق برسيم فكر مى كنم هوادادان و كادر فنى به اين انتقال راضى هستيم.

افتخاری درباره وضعيت جبارى توضيح داد :جبارى ٤ سال قبل زانوى خود را عمل جراحى كرده و با همان زانو چند سال در قطر بازى انجام داده است .ايشان بايد به خاطر وضعيتى كه دارد رعايت كند تا وضعيت جسماني اش حفظ شود .حضور اين بازيكن مى تواند در بازى هاى بزرگ باعث موفقيت تيم شود .ما با بازى خوب جوانان و فكر بزرگتر ها به مصاف حريفان مى رويم .

قرارداد هاى بازيكنان پس از تاييد پزشكى ثبت مى شود

 وى درباره اينكه دكتر نوروزى پزشك استقلال وضعيت جبارى را تاييد مى كند يا خير گفت :نظر نوروزى بسيار مهم است .در قرارداد هاى بازيكنان بندى وجود دارد كه قرارداد پس از تاييد تست پزشكى برقرار خواهد بود و اگر تست پزشكى تاييد نشود قرارداد لغو مى گردد .با توجه به صحبت هاى كه با جبارى داشتم وى اعلام كرد هيچ مشكلى ندارد.

 افتخارى درباره رقم قرارداد جبارى گفت :رقم ايشان همانند قرارداد ديگر بازيكنان است و به حد بازيكنان تيم ملى نمى رسد.

مدير عامل باشگاه استقلال درباره پرداخت مطالبات بازيكنان فصل جارى گفت :در حال حاضر پولى براى پرداخت اين قرارداد ها نداريم .اما بايد بگويم برنامه هايى براى درآمد زايى داريم و با حاميان مالى صحبت كرديم تا بتوانيم درآمد هايى را براى باشگاه جذب كنيم تا بتوانيم دغدغه هاى مالى پيش رو برطرف كنيم.

وى درباره ليست نهايى استقلال بيان كرد :ليست ما تكميل است و تنها يك جاى خالى براى رضاييان در نظر داريم و در صورتى كه با او به توافق ترسيم مشكل محسن كريمى را برطرف و در ليست قرار مى دهيم.

افتخارى ادامه داد :تمام بازيكنان مورد نياز كادر فنى را جذب كرديم و تمامى بازيكنان با كارشناسى جذب تيم شده اند .در خط حمله با از دست دادن رضايى توانستيم بيت سعيد و شهباززاده را جذب كنيم و در خط دفاع هنوز وضعيت رابسون مشخص نيست اما منتظرى و ديگر بازيكنان را داريم .چشمى نيز در وضعيت خوبى قرار دارد و بايد بگويم تيم تركيبى از بازيكنان جوان و با تجربه است.

نيازى به مشاوره فتح الله زاده ندارم

مدير عامل باشگاه استقلال درباره اينكه آيا قرار بوده فتح الله زاده به عنوان مشاور وى انتخاب شود يا خير گفت :ما چنين قرارى نداشته ايم و با تمام احترامى كه براى ايشان قائل هستم انا بايد بگويم با سابقه بالاى ٢٠ سال زمانى نيست كه من مشاور در اختيار بگيرم چرا كه خودم از همه مسائل آگاه هستم .اگر فتح اله زاده قصد كمك دارد بهتر است در بحث مالى و در بخش پايه هاى استقلال كمكى به ما داشته باشد .بنابراين اين مساله را تكذيب مى كنم.

وى در ادامه درباره مشكلات مالى افزود :استقلال در گذشته يك باشگاه بوده و رشته هاى ورزشى ديگرى نيز داشته و اينكه آن رشاه ها انتظار كمك مالى داشتند و در نهايت باشگاه نتواست كمك چندانى كند و حتى سال گذشته به صورت موقت تيم فوتبال بانوان را منحل شد به اين ترتيب با توجه به مشكلات مالى كه داريم دولت نمى تواند كمكى داشته باشد و در اين راستا انتظارمان اين است هواداران كمك كنند.

انتهای پیام/

قرارداد هاى بازيكنان پس از تاييد پزشكى ثبت مى شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار