سمنان;

نمایشگاه مد و لباس استان سمنان برگزار می شود

نمایشگاه مد و لباس استان سمنان در آخرین هفته تیرماه جاری برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیما رجبی معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت : نمایشگاه مد و لباس استان سمنان از 21 تیرماه جاری به مدت یک هفته و تا 28 تیر در سمنان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه نمایشگاه مد و لباس استان سمنان در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار می‌شود، افزود: حضور صنفوف مختلف در این نمایشگاه به برگزاری بهتر و کیفی‌تر این نمایشگاه کمک می‌کند.

 

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به برگزاری سومین نشست ستاد اجرایی نمایشگاه مد و لباس استان سمنان در روزهای اخیر گفت: در این نشست مقرر شد تا هجدهم تیرماه لباس‌های فرم مدارس در اختیار کارگروه قرار گیرد تا زمینه را برای برپایی مناسب این رویداد فرهنگی آماده کنند.

 

رجبی افزود: نمایشگاه مد و لباس استان سمنان با همکاری دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی و به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان و با همکاری دبیرخانه نمایشگاه برپا خواهد شد.

 

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر لزوم حضور فعال صنوف مختلف این استان در برگزاری نمایشگاه مد و لباس گفت: ارائه مدهای متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی از اهداف برپایی این نمایشگاه در سال جاری است.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به پوشش اسلامی در فرهنگ ایرانی، افزود: برگزاری نمایشگاه‌های مد و لباس می‌تواند به ارایه الگوهای لازم در این بخش کمک شایانی کند.
انتهای پیام / ه

نمایشگاه مد و لباس استان سمنان به مدت یک هفته برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.