رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: نقش مردم در تامین امنیت یک موضوع اساسی و ضرورت انکار ناپذیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد دکتر علاء الدین بروجردی در حاشیه بازدید از مرکز هوشمند سازی پلیس نیشابور افزود:کمیسیون امنیت ملی با توجه به وظایف ذاتی خود در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف حاضر و ضمن حضور در جلسات شورای تامین از نزدیک در جریان کمبود‌ها و نارضایتی‌ها قرار می‌گیرند و بر اساس آن‌ها تصمیم گیری و پیگیری می‌نماید.

وی گفت::نیروی انتظامی جایگاه ویژه‌ای در تامین امنیت و نقشی اساسی را ایفا می‌نماید لیکن آن چه مهم است که همه باید مورد توجه قرار دهند این است که نقش مردم درتامین امنیت یک ضرورت انکارناپذیر است.

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: ابتکار پلیس نیشابور در زمینه پایش تصویری اقدامی جالب و درخور تقدیراست چرا که این کار با همکاری مردم و براساس یک ایده نو صورت گرفته است که امیدوارم خیرین امنیت ساز نیز در این مقوله مهم کمک نمایند.

بروجردی با اشاره به جایگاه ویژه نیشابور در تاریخ و فرهنگ تصریح کرد: حضور امام معصوم در این شهرستان افتخار‌ی بزرگ و مایه خیر و برکت است و ما نیز وظیفه داریم با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های ویژه شهرستان در خصوص ارتقاء جایگاه نیروی انتظامی نیشابوراز طریق کمیسیون امنیت ملی پیگیری و نتیجه آن از طریق نمایندگان محترم مردم این شهرستان نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

در ابتدای این دیدار سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته ارائه گردیدضمن این که علاوه بر رییس دیگر اعضای کمیسیون امنیت ملی نیز از مرکز هوشمند سازی بازدید و از نزدیک در جریان چگونگی ساخت و بهره برداری قرار گرفتند.

انتهای پیام//م. ح


بازدید از رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس مرکز هوشمند سازی پلیس نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.