بیانیه وزارت کشور سوریه درباره ناکامی حملات تروریست‌ها در دمشق

وزارت کشور سوریه با اشاره به موفقیت‌های ارتش این کشور، بیانیه‌ای درباره ناکام ماندن حملات تروریست‌ها به دمشق منتشر کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ؛ شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه لحظاتی پیش در خبری فوری به نقل از وزارت کشور سوریه اعلام کرد: با توجه به پیروزی‌ها و دستاوردهای بزرگی که ارتش عربی سوریه در میدان‌های نبرد بدست آورده است، تروریست‌ها با هدف تحت تاثیر قرار دادن این پیروزی‌ها و افزایش جنایتهای خود و حامیان آن‌ها، در ساعت 6:15 دقیقه صبح امروز 3 خودروی بمب‌گذاری شده با هدف انفجار آن‌ها در محله‌های مسکونی دمشق فرستاده بودند که ناکام شدند.

وزارت کشور سوریه تاکید کرده است با همکاری یگانهای ویژه، در کمین جنایت‌های بزدلانه قرار دارد تا تروریست‌ها را ناکام بگذارد و این وزارت مجاهدانه تلاش خواهد کرد تا تروریسم را در سوریه ریشه‌کن کند و تروریست‌های جنایتکار را در هر کجا تحت پیگرد قرار دهد.

صبح امروز یگان‌های ویژه امنیتی سوریه سه خودروی بمب‌گذاری شده را که تروریست‌ها برای منفجر کردن در ریف دمشق آماده کرده بودند، تعقیب کردند و موفق به منفجر کردن دو دستگاه از آن‌ها در ورودی شهر دمشق در منطقه عقده المطار شدند.

در عین حال راننده سومین دستگاه نیز که یک تروریست انتحاری بود، خود را در میدان تحریر دمشق منفجر کرد که به شهادت و زخمی شدن چند شهروند سوری منجر شد.

انتهای پیام/

وزارت کشور سوریه: مجاهدانه تلاش می‌کنیم تروریسم را در کشورمان ریشه‌کن کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار