نقاط ضعف سایپا باید تقویت شود؛

دایی: تقابل با کریمی برایم بی اهمیت است/ ایرانی های زیادی مشتاق تماشای دربی در آلمان هستند

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: نگاه ویژه ای به تقابل با نفت تهران و سرمربی آن ندارم چراکه حساسیت این بازی برای سایپا مانند دیدارها با سایر تیم هاست.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی درباره دوران آماده سازی پیش فصل تیم فوتبال سایپا بیان کرد: مدتی است که تمرینات خود را آغاز کرده ایم و یک اردوی خوب هم در اردبیل داشتیم. سعی داریم تا پیش از شروع لیگ بازی‌های دوستانه بیشتری را انجام دهیم. از تیم ملی دانشجویان به دلیل اینکه امروز برای برگزاری بازی دوستانه به محل تمرین ما آمد، تشکر می‌کنم. فردا هم قرار است با پارس‌جنوبی بازی ‌کنیم.

وی افزود: روندمان را ادامه می‌دهیم تا هم از بازیکنان شناخت پیدا کنیم و هم بتوانیم آمادگی تیم سایپا را تا پیش از شروع لیگ افزایش دهیم و در آن رقابت ها نتایج خوبی کسب کنیم.

وضعیت سایپا در نقل و انتقالات

دایی درباره اینکه آیا از فعالیت باشگاه سایپا در نقل و انتقالات رضایت دارد یا خیر، اظهار داشت: باید در دو سه پست دیگر یارگیری کنیم. با این حال از بازیکنانم تشکر ‌کنم چراکه از روز اول شروع تمرینات، با وجود وضعیت سختی که داشتند خوب کار کردند و اگر نقاط ضعف‌مان را برطرف کرده و در پست‌هایی که می‌خواهیم بازیکنان خوبی جذب کنیم تیم خوبی را راهی لیگ می کنیم.

بهبود شرایط مالی تیم سابق!

وی درمورد بهبود اوضاع مالی باشگاه نفت تهران گفت: ان‌شاءالله نفت تهران موفق باشد و البته تمام تیم‌ها وضع‌شان خوب شود. امیدوارم وضعیت باشگاه نفت به حدی خوب شود که بتواند پول بازیکنانی که جذب کرده را پرداخت کند و مربیان و بازیکنانش با آرامش در تمرینات شرکت کنند. این خواسته قلبی من است و دیگر کاری به گذشته ندارم چراکه در حال حاضر در سایپا هستم. دوست ندارم به گذشته بازگردم و درباره آن صحبت کنم اما امیدوارم تیم نفت هم در فصل آتی موفق شود.

تقابل با علی کریمی

دایی درمورد تقابل با علی کریمی در رقابت های لیگ برتر بیان کرد: نفت تهران و سایپا هواداری ندارند که این بازی را حساس کند. نگاه ویژه ای به تقابل با نفت تهران و سرمربی آن ندارم چراکه حساسیت این بازی برای سایپا مانند دیدارها با سایر تیم هاست. در کل شاید این امر برای شما اهمیت داشته باشد اما برای من مهم نیست.

لژیونر شدن طارمی

سرمربی سابق سرخ پوشان پایتخت درمورد احتمال لژیونر شدن مهدی طارمی و جدایی وی از پرسپولیس تصریح کرد: طارمی برای حضور در تیم های خوب اروپایی توانایی زیادی دارد و باید تصمیم درستی بگیرد تا بتواند خودش را نشان دهد. مهدی می‌تواند در اروپا بازی کند و جزو گزینه‌های خوب تیم های این قاره است.

برگزاری دربی خاص در آلمان

دایی در مورد برگزاری دربی 85 در بیله فلد آلمان گفت: برگزاری دربی در آلمان کار خوبی است چراکه ایرانی‌های خارج از کشور و افرادی که سال‌ها نتوانستند به ایران بیایند می‌توانند بازی تیم‌های مورد علاقه خود را ببینند. به نظرم این کار قشنگ است و امیدوارم ادامه‌دار باشد.

 

ترانسفر تاریخی به بایرن مونیخ

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه انتقالش به تیم بایرن مونیخ به عنوان یکی از پنج انتقال برتر تاریخ فوتبال آسیا انتخاب شده است، اظهار داشت: این نظر لطف شماست اما مطمئنم در فوتبال ایران بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند به موفقیت‌های زیادی برسند. بازیکنان ما باید تلاش زیادی کنند تا به فوتبال اروپا منتقل شوند. خاطرات خوب همیشه وجود دارد اما باید گذشته را فراموش کنیم. باید دست به دست هم دهیم و شرایط انتقال بازیکنان مستعد فوتبال ایران به تیم های اروپایی را فراهم کنیم. زمان حال مهم است و باید در این راستا قدم برداریم.

انتهای پیام/

دایی: طارمی گزینه خوبی برای تیم های اروپایی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار