همدان؛

طرح نشاط معنوی در 30 بقعه متبرکه همدان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: با آغاز اوقات فراغت دانش آموزان، طرح تابستانی «نشاط معنوی» در 30 بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.

طرح نشاط معنوی در 30 بقعه متبرکه همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام رضوی اظهار کرد: همزمان با آغاز اوقات فراغت دانش‌آموزان، از 18 تیر طرح تابستانی «نشاط معنوی» در 30 بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود و تا اوایل شهریور ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در سطح بقاع متبرکه استان انجام می‌شود، افزود: ثبت‌نام در این طرح تا 18 تیر ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند به صورت حضوری در بقاع متبرکه و اوقاف شهرستان‌ها نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

رضوی اضافه کرد: جلسات و کلاس‌های قرآن، احکام، عقاید و برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و اردویی این طرح توسط 30 مبلغ اعزامی از قم در 30 بقعه متبرکه استان به عنوان اساتید و مدیران طرح نشاط معنوی انجام خواهد گرفت.

معاون فرهنگی اوقاف استان همدان خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی این طرح شامل بازدید از موزه‌های استان و اماکن فرهنگی، مذهبی و گردشگری، انجام فعالیت‌های ورزشی و ... است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار