آزمون بهترین بازیکن جوان ماه ژوئن آسیا شد

سایت معتبر گل مهاجم جوان تیم ملی فوتبال کشورمان را به عنوان بهترین بازیکن جوان ماه ژوئن آسیا انتخاب کرد.

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سایت گل در بخش اخبار آسیایی خود با انتشار گزارشی از عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان و سردار آزمون ،مهاجم جوان تیم ملی کشورمان را به عنوان« بهترین بازیکن جوان ماه ژوئن آسیا» انتخاب کرد.


سه گلی که مهاجم 22 ساله تیم ملی کشورمان در دیدار مقابل مونته نگرو و ازبکستان باعث شد تا گل این عنوان را به سردار آزمون اختصاص بدهد.

 

سایت گل درباره سردار نوشت،این بازیکن که به «مسی ایران» معروف است، در موفقیت های اخیر ایران که صعود خود را به جام جهانی سال آینده قطعی کرده ، بازیگراصلی بوده است.

ایران به دلیل موفقیت در صعود به جام جهانی 2018 و راه یافتن به این رقابت ها به نوان تیم دوم ،بعد از برزیل ، یکی از موضوعات اصلی گفتگوها در دنیای فوتبال، به خصوص آسیا، در ماه ژوئن بوده است.

تیم ملی ایران ماه گذشته در دو مسابقه به پیروزی رسید؛مونته نگرو را در دیداری دوستانه در خانه اش 2-1 تسلیم کرد و پس از آن در مسابقات انتخابی جام جهانی مقابل ازبکستان به پیروزی 2-0 رسید.

در این دوران مثبت، سردار آزمون کیفیت خود را به عنوان ستاره جدید ایران و همچنین آسیا اثبات کرد. این مهاجم 22 ساله که همیشه به عنوان بازیکن اصلی بازی می کند در این دو بازی 3 گل به ثمر رساند.

آزمون روز 4 ژوئن برابر مونته نگرو در ورزشگاه شهر پودگوریتسا، دو گل پیروزی بخش را برای شاگردان کارلوس کی روش زد. این پیروزی، در رده بندی فیفا امتیاز ایران را که در رده بندی جهانی در صدر کشورهای آسیایی قرار دارد،بالاتر خواهد برد.

 

عملکرد مثبت این بازیکن در پیروزی مقابل ازبکستان در روز 12 ژوئن هم ادامه یافت. گل نیمه اول او و پاس گلی که توسط مهدی طارمی وارد دروازه ازبکستان شد،باعث شد ایران بدون شکست در مسابقات انتخابی جام جهانی ،جواز صعود به این بازی ها را کسب کند.

توانایی های آزمون اغلب با علی دایی مقایسه می شود و با توجه به مسیر طولانی که پیش روی سردار وجود دارد، هیچ بعید نیست این بازیکن که در 26 بازی ملی 19 گل به ثمر رسانده، بتواند در آینده به رکورد اسطوره فوتبال ایران برسد و حتی از او پیشی بگیرد.

در سطح باشگاهی، دوران اوج بازیکنی که محصول تیم های پایه سپاهان است ، از زمانی شروع شد که سال 2013برای ادامه فوتبال خود به روسیه رفت، از زمان حضور در روسیه،فوتبال او پیشرفت چشمگیری کرده است. سه سال حضور قرضی در روستوف، باعث شد استعدادهای او نمایان شود و عملکرد امیدوارکننده او در لیگ قهرمانان اروپا 2017-2016 توجه تعدادی از غول های فوتبال اروپا از جمله لیورپول و آرسنال را به خود جلب کرد.

گفتنی است،سردار آزمون در همه پایه ها و رده های سنی (نوجوانان،جوانان،امید و بزرگسالان) برای تیم ملی ایران بازی کرده است . سردار  در مجموع رده ها 55 بار پیراهن تیم ملی را بر تن کرده که  حاصل آن 49 گل ملی است.
انتهای پیام/

تمجید سایت گل از سردار آزمون؛سردار بازیگر اصلی موفقیت های ایران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار