مدیرعامل ایران خودرو خبر داد:

قیمت پژو 2008 نهایی شد/ قیمت همچنان بیشتر از میانگین جهانی

مدیرعامل ایران خودرو قیمت نهایی پژو 2008 را زیر صد میلیون تومان اعلام کرد .

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان هاشم یکه زارع مدیرعامل ایران خودرواظهار داشت : در صورتی که عوامل موثر بر قیمت تمام شده به ویژه نرخ ارز نسبت به شرایط کنونی ثابت بماند و تغییر نکند، در آغاز تحویل، پژو 2008 با 98میلیون و 900هزارتومان به دست مصرف کننده می‌رسد.


یکه زارع در ادامه با اشاره به رقبای این محصول در بازار ایران بیان کرد: محصولات مشابه این محصول در بازار ایران با قدرت موتور به مراتب ضعیف ‌تر با قیمت بالای ۱۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

این درحالی است که چندی پیش یکه زارع از قیمت 99 میلیون و 800 هزار تومانی این خودرو و پایبندی ایران خودرو به تعهد خود مبنی بر فروش زیر 100 میلیون این محصول سخن گفته بود و اکنون با وجود اینکه این محصول ایرانی فرانسوی در بسیاری از بازار های جهانی با قیمتی به مراتب پائین تر به فروش می رسد و توجیه این قیمت از منظر کارشناسی ضروری است.


چندی پیش نعمت زاده وزیر صنعت نیز عنوان کرد که با افزایش تولید این خودرو در نیمه دوم سال امکان تعدیل قیمت آن وجود دارد.


حال این سوالات مطرح است که با توجه به اینکه قیمت های گوناگونی از سوی مراجع مختلف در خصوص این خودرو عنوان شده باید دید که این گفته مدیرعامل ایران خودرو قیمت نهایی و قطعی است یا باز هم تغییر خواهد کرد و آیا گفته وزیر صنعت در خصوص کاهش قیمت با افزایش تولید اجرایی خواهد شد یا خیر و و اینکه اگر 99 میلیون و 800 قیمت نهایی است چرا در پیش فروش آن مبلغ 60 میلیون تومان از خریداران اخذ شده است.

 در  این بین دلالی فروش این خودرو همچنان ادامه دارد و بازار شایعات داغ است و حواله های پیش فروش بالاتر از قیمت خریداری شده به فروش می رسد که  نظارت بیشتر در این مورد را نیازمند است.

 

انتهای پیام/

 قیمت پژو 2008 اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۴ تير ۱۳۹۶
وقتی پژو 405 که نسلش تو دنیا منقرض شده 40میلیون وقتی پراید بیس میلیون این نباید کمتر از صد باشه
آخرین اخبار