اصفهان؛

سه شنبه ای کودکانه در چهار باغ اصفهان

همزمان با برگزاری سی امین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان برنامه های این هفته سه شنبه های بدون خودرو با محوریت کودکان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان اظهارداشت : برنامه های این هفته سه شنبه های بدون خودرو جشنواره ای کوکانه در کنار جشنواره کودک است که هنرمندان عرصه تئاتر و سینما به ویژه هنرمندان سینمای کودک در این برنامه مشارکت می کنند و از ساعت 16 برنامه ها آغاز و تا ساعت 20 ادامه می یابد.

علیرضا صلواتی با اشاره به برگزاری سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در شهر اصفهان در این هفته گفت: سه شنبه بدون خودرو این هفته با محوریت کودکان برگزار و برنا مه های  شاد و مفرحی در محدوه چهارباغ و حدفاصل  میدان امام حسین (ع) تا خیابان آمادگاه برگزار می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان برگزاری نمایشگاه های فرهنگی، نمایشگاه دوچرخه های جدید، نمایشگاه عکس با موضوع اصفهان قدیم، جشن دانش آموزی با موضوع فرهنگ ترافیک، اجرای برنامه های ورزش باستانی بدست کودکان و مسابقات فوتبال دستی و تنیس روی میز را از جمله برنامه های در دستور کار برای این برنامه سه شنبه بدون خودرو عنوان کرد .

همچنین در این هفته ورزش به همراه خانواده، گالری هنرهای سنتی، اتوبوس سینما ویژه فیلم کودک و قطار شادی نیز در محور چهارباغ فعال می شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.