مهاباد؛

بزودی افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان مهاباد

کلینیک تخصصی بیمارستان مهاباد با یک هزار و 800 متر مربع مساحت، 15 مرداد افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی در جریان بازدید مدیران کل استان و معاونین استاندار از شهرستان مهاباد گفت:بر اساس برنامه ریزی ها؛ در آینده وضعیت فضاهای بیمارستانی و بهداشتی بصورت چشمگیر تغییر خواهد کرد و به این منظور بهسازی فضاها در قالب طرح هتلینگ انجام گرفته که دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی در کل کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

دکتر صاریخان ضمن اعلام حضور احتمالی وزیر بهداشت برای افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان مهاباد اظهار کرد: برای این کلینیک با ۱۸۰۰ متر مربع مساحت و ۱۹ اتاق معاینه اعتباری بالغ بر۴میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صرف شده است.

صاریخان خاطر نشان کرد: در دولت یازدهم در راستای طرح تحول سلامت و کاهش پرداختی های مردم به ۶ درصد در شهرها  و ۳ درصد در روستاها رسیده است .

از ویژگی های این مرکز ارائه کلیه خدمات پزشکی سونوگرافی، عکس برداری، داروخانه و اتصال آنلاین آن به کلینیک فوق تخصصی استان می باشد به گونه ای که در صورت عدم تشخیص و یا لزوم اعزام به مرکز ، این امر به سهولت و با تعیین وقت بصورت آنلاین انجام می پذیرد.

انتهای پیام/خ

 

افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان مهاباد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.