سربازان نیروی انتظامی استان بوشهر توانمند مهارتی می‌شوند

معاون آموزش فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:با انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، سربازان نیروی انتظامی استان بوشهر مهارت‌افزایی و توانمند مهارتی می‌شوند.

سربازان نیروی انتظامی استان بوشهر توانمند مهارتی می‌شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ دوم مقاتلی ظهر امروز در نشست با مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم مهارت در حل مشکلات اشتغال جوانان اظهار داشت: جوانان باید با فراگیری مهارت در رشته‌های مورد نیاز جامعه، زمینه اشتغال خود را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه مهارت‌آموزی کلید حل بسیاری از معضلات خانواده‌ها و جامعه است تصریح کرد: مهارت‌افزایی نه تنها سبب فراهم شدن اشتغال جوانان می‌شود بلکه، زمینه توسعه و پیشرفت جامعه و امکان کارآفرینی را فراهم می‌کند.

معاون آموزش فرمانده انتظامی استان بوشهر با تاکید بر توجه به توانمندسای سربازان به حرفه‌های مختلف مهارتی بیان کرد: توانمندسازی سربازان نقش اثرگذار در کاهش آسیب‌های اجتماعی و شکوفا شدن خلاقیت جوانان دارد.

مقاتلی از انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای خبرداد و خاطر نشان کرد: اقداماتی که از سوی ستاد کل نیروهای مسلح در راستای خوشایندسازی خدمت سربازی انجام می‌شود در چند جهت صورت می‌گیرد که یکی از مهم ترین آنها مهارت آموزی و توانمندسازی سربازان در دوران خدمت است که به عنوان رویکرد جدید ستاد کل نیروهای مسلح مد نظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به شیوه‌های ارتقای مهارت آموزی اظهارکرد: با تعاملی خوبی که با اداره کل فنی و حرفه‌ای وجود دارد ، سربازان تحت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام /پ

مقاتلی با اشاره به نقش مهم مهارت آموزی در جامعه خاطر نشان کرد: به منظور توانمندسازی سربازان در دوره خدمت و کسب شرایط اشتغال و کاهش دغدغه آنان برای ورود به بازار کار پس از اتمام دوره سربازی، آموزش‌های مهارتی با همکاری آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در پادگان‌ها و پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی استان به صورت گسترده ارائه می‌شود.

معاون آموزش فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:با انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، سربازان نیروی انتظامی استان بوشهر مهارت‌افزایی و توانمند مهارتی می‌شوند.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۷ تير ۱۳۹۶
کار خیلی خوبیه.امیدوارم سایر ارگان ها نیز این کار را انجام دهند.