صالح: پیکان با هیچ بازیکنی قرارداد میلیاردی نمی‌بندد/راننده کامیون شدن احمدزاده نوعی اعتراض بود

مربی تیم پیکان گفت: بودجه باشگاه پیکان کاملا مشخص است و ما در تیم مان قرارداد میلیاردی با هیچ بازیکنی امضاء نمی‌کنیم.

مجید صالح در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت تیم پیکان تهران اظهار کرد: اردوهای تیم ما از روز بیست و سوم خرداد آغاز شده و هفته گذشته نیز اردویی را در کردان کرج برگزار کردیم، قرار است طی روزهای آینده از چند بازیکن خارجی تست بگیریم تا در صورت امکان یک بازیکن خارجی را جذب کنیم.

وی افزود: آخرین بازیکنی که به جمع ما پیوست بختیار رحمانی بود و به دنبال جذب بازیکنان جدید نیز هستیم. در فصل نقل و انتقالات هر باشگاهی که میزان بودجه بیشتری داشت خریدهای بهتری نیز انجام داد، بودجه باشگاه پیکان کاملا مشخص است و ما در تیم مان قرارداد میلیاردی با هیچ بازیکنی امضاء نمی کنیم.

مربی تیم پیکان با اشاره به روی آوردن محمد احمدزاده(سرمربی پیشین تیم ملوان) به رانندگی کامیون گفت: این مسئله برای من بسیار عجیب بود،زیرا احمدزاده سوابق خوبی در فوتبال ما داشته است و نباید کار وی به اینجا کشیده می شد.

وی ادامه داد: البته شاید بتوان گفت رفتن احمدزاده به سراغ رانندگی کامیون نوعی اعتراض به شرایط ناهنجار فوتبال ایران است، متاسفانه مربیان زیادی تاکنون خانه نشین شده اند و کسی هم از آنها خبر ندارد.

 صالح در مورد بازی های دوستانه تیم پیکان تصریح کرد: کاروان تیم پیکان امروز عازم اصفهان می شود تا فردا در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم سپاهان برود. پس از انجام این بازی و بازگشت به تهران، روز چهارشنبه بیست و یکم تیر ماه نیز دیداری دوستانه با تیم ذوب آهن اصفهان برگزار خواهیم کرد.

مربی تیم پیکان در پایان عنوان کرد: یکی از اهداف باشگاه پیکان پرورش نسل جوان و معرفی آن به ورزش کشور است که خوشبختانه در حال حاضر این هدف با جدیت خاصی پیگیری می شود. من از مدیریت باشگاه به دلیل فراهم کردن فضایی آرام و امیدبخش تشکر می کنم.

 

انتهای پیام/

واکنش مربی پیکان به راننده کامیون شدن احمدزاده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار