اهواز؛

توقیف کامیون حامل ۵۰ کیلو گرم تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک از کشف و ضبط ۵۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در محور‌های مواصلاتی این شهرستان از یک دستگاه کامیون خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سرهنگ محمد عزیزی، فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک افزود:یک دستگاه کامیون که قصد انتقال مواد مخدر به یکی از استان های همجوار را داشت در پلیس راه اندیمشک - خرم آباد شناسایی و توقیف شد.


وی اظهار کرد:در این راستا 2 نفر دستگیر و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شد.


فرمانده انتظامی اندیمشک گفت:هشت باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سال جاری منهدم شده و در مجموع در سالجاری بیش از 136 نفر هم در راستای مبارزه با مواد مخدر در شهرستان اندیمشک دستگیر شده اند.


وی بیان داشت:طرح های پاکسازی خوبی در سطح شهرستان اجرا شده که این طرح ها با مشارکت سایر دستگاهها فضا را برای قاچاقجیان و خرده فروشان مواد مخدر نا امن کرده است.


سرهنگ عزیزی اظهار کرد:جاده ترانزیتی یک چالش در زمینه تردد قاچاقچیان است که پلیس مواد مخدر با همکاری دستگاههای امنیتی تاکنون در این زمینه کارهای ارزنده ای انجام داده است.


وی افزود: با تلاش دستگاه قضایی، امنیتی و انتظامی اندیمشک جاده های این شهرستان به طور کامل رصد می شود و برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ ناامن شده اند.


انتهای پیام/م

سوداگر مرگ دردام قانون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.