تشکیل‌ مقاومت رسانه‌ای در رسانه ملی برای ‌مواجهه‌‌‌ با تهاجم رسانه‌ای دشمنان

امام جمعه بوشهر خواستار تشکیل‌ مقاومت رسانه‌ای در رسانه ملی برای ‌مواجهه‌‌‌ با تهاجم رسانه‌ای دشمنان شد.

تشکیل‌ مقاومت رسانه‌ای در رسانه ملی برای ‌مواجهه‌‌‌ با تهاجم رسانه‌ای دشمنانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در دیدار با مدیرکل، معاونان و برنامه‌سازان و تهیه‌کنندگان برنامه‌های حوزه‌های معارف و مجریان اداره کل صداوسیمای مرکز بوشهر با قدردانی از تلاش دست‌اندرکاران رسانه ملی در استان اظهار داشت: از فعالیت مدیران و کارکنان صدا و سیمای مرکز بوشهر و تلاش در 24 ساعته شدن برنامه‌های صداوسیمای این مرکز قدردانی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، این استان را در عرصه‌های مختلف پیشتاز دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت بالای استان بوشهر در بخش‌های مختلف نقش صداوسیما در معرفی معیارهای آن بسیار مهم است و باید مهم‌تر هم شود.

امام جمعه بوشهر، غنای تاریخ مقاومت استان بوشهر و ولایت‌پذیری مردم استان بوشهر را کهن و مثال‌زدنی عنوان کرد و افزود: این فرهنگ با ارزش و غنی نیاز به احیای آن است که صداوسیما باید در این زمینه‌ها برنامه‌سازی کند.

صفایی‌بوشهری با تاکید بر تدوین سند برنامه‌‌سازی بر‌اساس چشم‌انداز توسعه استان بوشهر تصریح کرد: باید برای ساخت برنامه‌هایی با اولویت‌های اصلی و چشم‌انداز توسعه استان برنامه‌ریزی مناسب و اندیشمندانه بشود که نیاز هست در برای این موارد در صداوسیمای مرکز استان سند تدوین شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر انرژی هسته‌ای و نفت و گاز را ظرفیت‌های استان بوشهر عنوان کرد و گفت: ان‌شاالله در آینده استان بوشهر با حفظ اصالت ارزش‌های بومی و تاریخی، قطب تولید علم و منطقه آزاد علم و فناوری می‌شود و برای این کار باید از هم‌اینک برنامه‌سازی و فرهنگ‌سازی شود.

امام جمعه بوشهر، با بیان اینکه مدیریت افکار و رشد فرهنگی جامعه در دست صداوسیماست گفت: صداوسیما در نظام ارتباطی بین‌المللی و منطقه‌ای بخش عظیمی از مدیریت و هویت افکار و رشد فرهنگ جامعه را در دست دارد.

صفایی‌بوشهری با تاکید بر انس مردم با برنامه‌های صدا و سیما تصریح کرد: مردم با صداوسیما انس دارند و تصمیم‌گیران و تهیه‌کنندگان آن می‌توانند با ایده‌پردازی مؤثر و با بهره‌گیری از فرهنگ بومی ایرانیـ اسلامی همراه با جاذبه‌های خاص و تلفیق معیارهای روانشناسی و جامعه‌شناسی تأثیرگذاری مهمی بر جامعه بگذارند.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری با اشاره با اینکه توجه به صداوسیما یک توجه استراتژیک است، افزود: نقش بنیادین صداوسیما در معرفی و شناخت منابع انسانی و فرهنگی سبب ارتقای زوایای گوناگون زندگی می‌شود و تخصیص اعتبارات و خرج‌کرد هزینه‌ها در واقع یک سرمایه‌گذاری مهم و دوراندیشانه است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر تشکیل، مقاومت رسانه‌ای در رسانه ملی خاطرنشان کرد: با توجه به مواجهه‌ای که ایران با تهاجم رسانه‌ای بسیار گسترده و حساب‌شده‌ غرب دارد باید مقاومت رسانه‌ای علیه این تبلیغات، در صدا و سیما شکل و انجام گیرد.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.