همدان؛

بیش از هزارو 500 نفر از دانشگاهیان همدان به عتبات عالیات اعزام می شوند

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان گفت: بیش از 1700 نفر از دانشگاهیان استان به عتبات عالیات اعزام می شوند.

بیش از هزارو 500 نفر از دانشگاهیان همدان به عتبات عالیات اعزام می شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محسن ورمزیار افزود: ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان از 10 تیرماه آغاز شده و تا 22 تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اعزام دانشگاهیان از نیمه مردادماه آغاز می‌شود اظهار داشت: امسال هفدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات است که شامل دانشجویان دختر و پسر مجرد، زوج‌های متأهل و کارکنان و اساتید دانشگاه است.

 وی عنوان کرد: از استان همدان 5 کاروان در قالب هر کاروان 38 نفر اعزام می‌شود اما امیدواریم مجوز اعزام 4 کاروان دیگر را نیز اخذ کنیم.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان همدان بیان کرد: تا کنون هزینه قطعی اعزام اعلام نشده است اما بر اساس قیمت سال گذشته کاروان زمینی یک میلیون و 100 هزار تومان و کاروان هوایی با یک میلیون و 700 هزار تومان اعزام خواهند شد.

 ورمزیار با بیان اینکه انتخاب دانشگاهیان برای اعزام به صورت قرعه‌کشی انجام می‌شود افزود: به کلیه متقاضیان تسهیلاتی به منظور تأمین هزینه‌های اعزام ارائه می‌شود.

وی در پایان گفت: تسهیلات برای کاروان‌های زمینی به ازای هر نفر یک میلیون تومان و برای کاروان‌های هوایی یک میلیون و 500 هزار تومان است.

انتهای پیام/ ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.