غیاثی: توانایی حدادی در مسابقات آسیایی اثبات شد/ منتقدان بی انصاف بدانند ورزش خم رنگرزی نیست

سخنگوی سازمان تیم های ملی دو و میدانی کشورمان گفت: احسان حدادی با کسب مدال طلا مسابقات قهرمانی آسیا نشان داد که به روزهای اوج نزدیک شده است.

تیمور غیاثی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره درخشش دو و میدانی کاران ایرانی در رقابت های قهرمانی آسیا اظهار داشت: خوشبختانه بهترین نتایج دو و میدانی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا در هندوستان ثبت شد. کسب چهار طلا و یک برنز افتخار بزرگی است اما با این وجود می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

او افزود: برخی ورزشکاران ما در هندوستان دچار بدشانسی شدند. از طرفی اشتباهات داوری شانس کسب مدال از برخی دو و میدانی کاران ما را گرفت. در کنار مدال های خوش رنگمان در رقابت های قهرمانی آسیا، چهار سهمیه مسابقات جهانی لندن را هم به دست آوردیم.

غیاثی با اشاره به کسب مدال طلا از سوی احسان حدادی در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: این موضوع اهمیت زیادی داشت چراکه پس از ناکامی حدادی در کسب مدال طلای بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، انتقادات زیادی نسبت به او مطرح شد اما بارها تاکید کردم آن مسابقه را فراموش کنید چرا که به زودی خبرهای خوبی از نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک 2012 می شنوید. خوشبختانه حدادی با رسیدن به مدال طلا مسابقات قهرمانی آسیا از بازگشتش به روزهای اوج خبر داد. با توجه به اینکه حدادی به تازگی چند عمل جراحی را پشت سر گذاشته، رکورد 64/54نبای متر او رکورد بسیار خوبی است. در کل حدادی توانایی هایش را ثابت کرد.

او ادامه داد: برخی دوستان عجول هستند و با چند نتیجه ضعیف بلافاصله عملکرد کل فدراسیون دو ومیدانی را زیر سوال بردند. ورزش خم رنگرزی نیست بلکه برای رسیدن به هدف باید براساس اصول پیش رفت. با تعامل برنامه های آماده سازی دو و میدانی کاران را پیش بردیم و در نهایت از لحاظ ورزشی و فرهنگی در جایگاه خوبی در سطح آسیا قرار گرفتیم.

سخنگوی سازمان تیم های ملی دو و میدانی در پایان درباره برنامه های این فدراسیون برای رقابت های جهانی 2017 گفت: فرصت کوتاهی تا آغاز رقابت های جهانی لندن زمان باقی مانده است. در روزهای آتی، نشست سازمان تیم های ملی با هدف بررسی برنامه های آماده سازی ملی پوشان دو و میدانی در رقابت های جهانی برگزار می شود. انتظاری برای کسب مدال در این مسابقات نداریم اما اگر دو و میدانی کاران بتوانند رکوردهای شخصی خود را ارتقا دهند، امیدوار کننده است.

انتهای پیام/

امیدی به کسب مدال توسط دو و میدانی کاران در لندن نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار