غرق شدن پدر و پسر قروه ای در دریاچه سراب

پدر قروه‌ای که به همراه پسر شش ساله‌اش برای آب تنی به دریاچه سراب کوثر این شهر رفته بودند، در آب این دریاچه غرق شدند و جان باختند.

غرق شدن پدر و پسر قروه ای در دریاچه سراب قروه به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ، امید محمدنیا مسوول واحد آتش نشانی شهرداری قروه گفت: ساعت ۱۹ و ۳۵ دقیقه امشب طی تماس تلفنی با ماموران آتش نشانی، خبری مبنی بر غرق شدن پدرو پسری در دریاچه سراب قروه دریافت شد.


وی افزود: این پدر ۳۶ ساله  ، عصر امروز با به دوش گرفتن پسر ۶ ساله خود برای آب تنی وارد دریاچه سراب می شود که متاسفانه پسرش داخل آب می افتد و پدر برای یافتن پسرش به آب می زند و طی آن جان خود را از دست می دهد.

محمدنیا افزود: جنازه پدر ساعتی قبل توسط غواصان از آب بیرون کشیده شد اما هنوز اثری از کودک به دست نیامده است.


مسوول واحد آتش نشانی شهرداری قروه گفت:۲ اکیپ غواصی آتش نشانی و ۴ نفر از غواصان هیات نجات غریق قروه در حال جستجو برای یافتن کودک هستند.


گفتنی است تاریکی هوا و آلوده شدن آب دریاچه، تلاش برای یافتن کودک را سخت کرده است.


انتهای پیام/ 


سراب قروه جان دونفر را گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۳:۳۷ ۲۲ تير ۱۳۹۶
طبق فرموده پیامبر خدا صلی علیه وآلیه وسلم سه چیز را به فرزندان خود بیاموزید:اسب سواری،تیراندازی وشنا. پس نتیجه میگیریم که هرسه مهم و شنا مهم تراست پس بیایید تصمیم بگیریم که آموزش شنا را با جدیت فرا بگیریم به عنوان یک شهروند قروه ای شنیدن این خبر بسیار ناگوار وتاسف انگیز ازحق تعالی علو درجات برای جان باختگان و صبری جمیل برای بازماندگان خواستاریم.