ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

حریق 3 خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی مهار شد

سخنگوی آتش نشانی تهران از نجات 12نفر در آتش سوزی پارکینگ یک مجتمع مسکونی خبر داد

جلال ملکی سخنگوی اتش نشانی تهران در گفتگو باخبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بااشاره به آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در بلوار نیلوفر اظهار داشت: حادثه آتش سوزی در ساعت 5:47بامداد امروز در بلوار تعاون خیابان نیلوفر اعلام و 3ایستگاه اتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی ،تشک نجات و خودرو تنفسی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان 5طبقه 10 واحدی بودکه در طبقه منهای یک چنددستگاه خودرو پارک بود، ادامه داد:زمانی که اتش نشانان به محل حادثه رسیدند 1 خودرو سمند،1 ام وی ام و405 در پارکینگ کاملا شعله ور شده بودند و آتش به یک دستگاه 206 هم سرایت کرده و درحال گسترش بود.

وی با بیان اینکه خسارات جزئی به چند انباری در پارکینگ وارد شده بود، افزود:دودبسیار غلیظی طبقات بالایی را فرا گرفته بود و تعدادی از ساکنان محبوس شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت:آتش نشانان هم زمان باخاموش کردن آتش به طبقات بالا برای نجات ساکنان رفتند و دراولین اقدام درب پشت بام را باز کرده وتعدادی از ساکنان را به پشت بام انتقال دادند که از پشت بام ملک مجاور خارج شدند و تعدادی را هم از طریق راه پله ها به سلامت خارج کردند.

ملکی گفت:در نهات آتش نشانان 12نفر را نجات و فقط یک اقای که مسن دچار دود گرفتگی شده بود را تحویل عوامل اورژانش دادند، وپس از ایمن سازی حادثه ، عملیات در ساعت 7:36 پایان یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار