سمنان;

واژگونی پژو مرگ یک مادر و کودک را رقم زد

رئیس پلیس راه استان سمنان از واژگونی خودرو پژو پارس در کیلومتر ۴۵ جاده شاهرود- میامی خبر داد و گفت: در این حادثه یک مادر و کودک کشته شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس راه استان سمنان درباره جزئیات این حادثه گفت: بر اثر خستگی و بی توجهی به جلو از سوی راننده پژو پارس در کیلومتر ۴۵ جاده شاهرود- میامی متاسفانه خودرو واژگون و در این حادثه خانم ۳۶ ساله و دختر ۱۱ ساله جان خود را از دست دادند.

 

وی افزود: در سانحه دیگری روز پنج شنبه ساعت ۷:۵۱ صبح در گردنه آهوان محور دامغان-سمنان براثر بی احتیاطی و بی توجهی به جلو از سوی راننده کامیون سه خودرو پراید، پژو ۴۰۵ و سواری تندر۹۰ به صورت زنجیروار به هم برخورد کردند و این حادثه مرگ پسربچه سه ساله سرنشین پراید را رقم زد که شش نفر دیگر نیز مجروح شدند.

 

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه محورهای مواصلاتی در سطح استان سمنان به واسطه ۴۰دوربین کنترل سرعت پایش می شود، ابراز داشت: متاسفانه در تعطیلات آخر هفته شاهد مرگ سه نفر از هموطنانمان بر اثر بی توجهی به جلو بودیم.

 

خسروجردی در پایان تصریح کرد: رانندگان باید به محض احساس خستگی و عدم هوشیاری بلافاصله در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند تا شاهد حوادث تلخ این چنینی نباشیم.
انتهای پیام / ه

واژگونی پژو پارس حادثه آفرید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار