مدیرکل امور پشتیبانی دام لرستان:

گوشت و مرغ گران نمی‌شود

شاهرخی، قیمت هر کیلو مرغ در بازار لرستان را ۶۵۰۰ تا ۷ هزار تومان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حمید شاهرخی، مدیرکل امور پشتیبانی دام لرستان گفت: میزان مصرف هفتگی گوشت مرغ در لرستان حدود ۸۰۰ تن است و قیمت عرضه این محصول در بازار در شرایط معمولی به سر می‌برد، اما اگر حس شود قیمت در حال بالا رفتن است با توزیع مرغ منجمد مانع از گرانی آن می‌شویم.

وی افزود: براساس مجوزها و دستورالعمل‌های صادره و به منظور تنظیم بازار، زمانی که تقاضا بیشتر از عرضه است توزیع گوشت مرغ و قرمز در بازار انجام می‌شود. البته شرکت در ایام عادی دخالتی در بازار ندارد و تا زمانی که از قیمت معقول بالاتر نرود مداخله نمی‌کنیم. هدف ما حفظ تعادل بازار و به حالت تعدیل نگه داشتن قیمت گوشت قرمز و مرغ است.

شاهرخی گفت: هم اکنون ستاد تنظیم بازار استان فعال بوده که دبیرخانه آن در جهاد کشاورزی است. زمان‌هایی که تغییر قیمت احساس شود این دبیرخانه برنامه خود را اعلام کرده و ما نیز مقدار موردنیاز بازار را تامین می‌کنیم.


وی با اشاره به تامین گوشت مرغ در ماه رمضان گفت: در این رابطه هیچ‌ نگرانی وجود ندارد و به هر مقدار که نیاز باشد در بازار عرضه خواهد شد. همچنین با توجه به افزایش میزان جوجه‌ریزی در استان پیش‌بینی می‌شود برای تامین گوشت مرغ در ایام ماه مبارک رمضان نیازی به وارد کردن نداشته باشیم.

مدیرکل امور پشتیبانی دام لرستان با بیان اینکه سردخانه این شرکت استیجاری است، گفت: ما سردخانه ملکی نداریم و برای همین موجودی خود را در استان نمی‌توانیم از حد خاصی بالاتر ببریم. اما استان‌های اصفهان و همدان گوشت مورد نیاز ما را ذخیره کرده‌اند و اگر نیاز بود از این استان‌ها تامین می‌کنیم.

انتهای پیام / د

گوشت و مرغ گران نمی‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار