کرمان؛

دستگیری قاتلان فراری در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری ۳ قاتل و شرور فراری طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های رودبار جنوب، فهرج و جیرفت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  سردار رضا بنی اسدی فر گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان مردی را که ۱۰ سال پیش مرتکب چهار فقره قتل مسلحانه شده بود را دستگیر کردند.
وی بیان کرد: متهم که از مجرمین سابقه دار است، ۴ فقره قتل مسلحانه، شرارت و اخلال در نظم عمومی، سرقت مسلحانه منزل، تیراندازی ایذایی، تیراندازی منجر به جرح و حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز را در پرونده خود دارد.
وی همچنین از دستگیری قاتل فراری دیگری درشهرستان فهرج خبر داد که در دی ماه سال گذشته برادر خود را به قتل رسانده بود.
سرداربنی اسدی فر افزود: در دی ماه سال گذشته در پی وقوع یک فقره قتل خانوادگی و کشته شدن فردی توسط برادرش، با انگیزه اختلافات مالی در بخش نگین کویر شهرستان فهرج تیمی از کارآگاهان پلیس این شهرستان برای پیگیری پرونده و دستگیری متهم تشکیل شد.
وی گفت:پس از شش ماه، مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری ماموران پلیس اگاهی شهرستان زاهدان قاتل در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.
وی در خصوص عملیات دستگیری قاتل فراری در شهرستان جیرفت نیز گفت: در ایام نوروز سال ۹۵ در یکی از روستا‌های توابع این شهرستان فردی به علت اختلافات قبلی با سلاح گرم غیر مجاز اقدام به تیراندازی به سمت سه نفر جوان کرد که متاسفانه در این حادثه یکی از آنان زخمی و به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.
وی افزود: قاتل سرانجام پس از گذشت یک سال توسط کاراگاهان پلیس شهرستان جیرفت با انجام یک عملیات خاص اطلاعاتی و انتظامی در یکی از روستا‌های اطراف این شهرستان دستگیر شد.
سردار بنی اسدی فر تصریح کرد: متهمان دربازجویی‌های انجام شده صراحتاً به جرم خود اعتراف کردند و پس از سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
وی گفت: دراین سه عملیات دو قبضه سلاح غیر مجاز و مقادیری مهمات کشف شد.
انتهای پیام/ی

دستگیری قاتلین فراری در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار