آزمون بزرگ بازیکنان داخلی در رقابت های ۲۳ سال آسیا

رقابت های فوتبال مقدماتی قهرمانی ۲۳ سال آسیا برای بازیکنان حاضر در ترکیب تیم ملی فوتبال امید افغانستان یک آزمون بزرگ است.

آزمون بزرگ بازیکنان داخلی در رقابت های ۲۳ سال آسیابه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، برای نخستین بار تیم ملی فوتبال امید افغانستان با منتخبی از بازیکنان داخلی و بدون استفاده از بازیکنان خارجی فوتبال این کشور در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا حاضر شده است

همواره بازیکنان داخلی که به تیم ملی فوتبال الف افغانستان دعوت میشوند، بنابر مسائل فنی و نظر مربیان کمتر فرصت حضور در ترکیب تیم ملی را پیدا میکنند. سرمربیان تیم ملی نیز همیشه دلیل کم شانس دادن به این بازیکنان را نبود تمرینات، مسابقات منظم و حرفه ای در داخل افغانستان عنوان کرده اند.

حالا تیم ملی امید افغانستان که منتخبی از بهترین و با کیفیت ترین بازیکنان داخلی فوتبال این کشور را در اختیار دارد در رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا با سه تیم عراق، عربستان و بحرین روبه خواهد شد.

آنطوری که الیاس منوچهر سرمربی تیم ملی امیدمان عنوان کرده است، دلیل این که هیچ بازیکن خارجی به صورت کمکی در این تیم دعوت نشده است، انگیزه دادن به بازیکنان داخلی فوتبال کشور است.

پس حالا باید بازیکنان داخلی نیز توانایی ها و انگیزه بالای شان را به نمایش بگذارند و نشان دهند با وجود این که در لیگ منظم و حرفه ای بازی نمیکنند، با امکانات و هیاهوی کمتری فوتبال بازی میکنند، ولی این ها دال بر بی کیفیت بودن و بد بودن آنها نیست.

 بازیکنان و استعدادهای فراوانی در فوتبال افغانستان وجود دارد که در صورت توجه میتوانند یک پایه محکم در تیم ملی فوتبال افغانستان باشند.

 

انتهای پیام/

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.