تاج الدین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

گزارش اولیه ویژه رهبری از وضعیت آسیب های اجتماعی تهیه شده است/ دعوت از 17 دستگاه موثر در کاهش آسیب اجتماعی

 دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش اولیه ویژه برای مقام معظم رهبری تهیه شده است و مجلس در حال تهیه گزارش مبسوط از مجموعه های مرتبط است.

گزارش اولیه ویژه رهبری از وضعیت آسیب های اجتماعی تهیه شده/ دعوت از 17 دستگاه موثر در کاهش آسیب اجتماعیناهید تاج الدین دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار داشت: گزارش اولیه ویژه  در خصوص آسیب های اجتماعی برای مقام معظم رهبری از عملکرد دستگاه‌های ذیربط در تمامی سرفصل‌ها از جمله  حاشیه نشینی، طلاق، اعتیاد، مفاسد اجتماعی و خشونت تهیه شده و پس از جمع‌بندی نهایی گزارش تکمیل می شود.

 وی با بیان اینکه برای تکمیل گزارش نهایی پیگیری‌ها ادامه دارد، گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس در حال تهیه گزارش مبسوطی از وضعیت فعلی آسیب های اجتماعی جهت ارائه به مقام معظم رهبری درباره وضعیت آسیب‌های اجتماعی است.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای مربوطه به این کمیسیون دعوت شده اند و مجلس جلسات منظمی را با آنها شروع کرده است.

تاج الدین با بیان اینکه در این جلسات دستگاه های مربوطه گزارش کار خود را به کمیسیون اجتماعی ارائه می دهند، تاکید کرد: تکالیفی که آنها می توانند برای کاهش آسیب های اجتماعی انجام دهند و نقشی که می توانند ایفا کنند در این جلسات مورد بررسی قرار می گیرد و تبیین و تنظیم می شود.

 وی افزود: در حال حاضر 17 دستگاه اعم از بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پلیس فتا و غیره به جلسه دعوت شده اند که برخی حضوری و مابقی به صورت کتبی گزارش خود را به کمیسیون اجتماعی ارائه کردند.

 دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: این جلسات تا تهیه گزارش نهایی استمرار خواهد داشت و مجلس بر آن است تا جلسات را بصورت تخصصی تر و با جزئیات بیشتر با هریک از دستگاه های اجرایی برگزار و پیگیری کند.

 تاج الدین گفت: بازدید هایی از طرف کمیسیون اجتماعی از دستگاه های ذیربط و روند تهیه گزارش آنها در خصوص وضعیت فعلی آسیب های اجتماعی صورت می گیرد.

انتهای پیام/

بازدید کمیسیون اجتماعی مجلس از دستگاه های مسئول کاهش آسیب های اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار