پربازدیدترین‌های علمی پزشکی؛

جزئیات ترور بیولوژیکی مریم میرزاخانی/کشف راز خط خطی‌هایی که گوشه کاغذ می‌کشیم/هشدار فیلمبرداری و شنود با گوشی‌های هوشمند/ماهواره نسخه پیچتان نکند

جزئیات ترور بیولوژیکی مریم میرزاخانی/کشف راز خط خطی‌هایی که گوشه کاغذ می‌کشیم/هشدار فیلمبرداری و شنود با گوشی‌های هوشمند/ماهواره نسخه پیچتان نکندبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

ترور بیولوژیکی مریم میرزاخانی صحت دارد؟
مدیرکل بهداشت و درمان سازمان پدافند غیرعامل در خصوص احتمال ترور بیولوژیکی مریم میرزاخانی دانشمند ایرانی توضیحاتی داد.

سند تحول بنیادین در انتظار ناجی
سند تحول بنیادین مهم‌ترین سندی است که فعالیت آموزش و پرورش را شکل می‌دهد، اما هنوز حرکت در مسیر اجرای صحیح و کامل آن محقق نشده است.

ثبت نام دانش آموزان تا ۳۱ مرداد ادامه دارد
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش به تشریح شرایط ثبت نام پایه‌های تحصیلی دهم و اول ابتدایی اشاره کرد.

عرق کاسنی را کِی بخوریم؟
یکی از مفید‌ترین عرقیجات گیاهی، عرق کاسنی است که سبب بهبود وجلوگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها می‌شود ودر طب باستانی به عنوان یک گیاه دارویی معرفی شده است.

شایع‌ترین علائم ایدز در آقایان
علائم بیماری ایدز در زنان و مردان اندکی تفاوت دارد و با انجام آزمایش و غربالگری می‌توان در مراحل اولیه بیماری را شناسایی و کنترل کرد.

کشف راز خط خطی‌هایی که گوشه کاغذ می‌کشیم
همیشه نقاشان و هنرمندان در طول تاریخ به افرادی خوشرو و خوشحال مشهور بوده اند در تحقیقات عملی دلیل چرایی این تغییر جالب در خلق و خوی مشخص شده است.

ماهی گرفتن دکتر‌های رشته‌های علوم پایه پزشکی از آب گِل‌آلود
نایب رئیس انجمن آسیب شناسی ایران با اشاره به برگزاری آزمون تکمیلی آزمایشگاهی گفت: برخی از افرادی که طراح سوال بوده، خود داوطلب شرکت در آزمون هستند.

پای رشته «مهندسی آتش نشانی» به دانشگاه‌ها باز می‌شود
رئیس جهاد دانشگاهی گفت: در کشور رشته مهندسی آتش نشانی وجود ندارد که باید در آینده‌ای نزدیک برای این رشته دانشجو تربیت کنیم.

 نگذارید ماهواره نسخه پیچتان کند
یک داروساز گفت: از آنجا که فروش و تبلیغ دارو‌های تبلیغ شده از طریق ماهواره صرفاً جنبه سودجویی دارد، اغلب با ادعای دارا بودن مجوز وزارت بهداشت، مصرف کنندگان را ترغیب به تهیه و مصرف، فرآورده‌های خود می‌کنند.

سازمان پدافند غیرعامل امنیت انتخابات الکترونیک نظام‌پزشکی را تضمین کرد
مدیرکل بهداشت و درمان سازمان پد‌افند غیرعامل با اشاره به حملات بیوسایبری به حوزه سلامت گفت: سازمان پدافند غیرعامل امنیت هفتمین انتخابات نظام پزشکی را تضمین می‌کند.

خطر فیلمبرداری و شنود با گوشی‌های هوشمند در کشور
رییس سازمان پد‌افند غیرعامل با اشاره به تهدیدات سا‌یبری در نظام سلامت گفت: مردم باید آگاه باشند که گوشی‌های هوشمند امکان ارسال اطلاعات را در فضای سایبر‌ی دارند.

وضع معیشتی نسخه نویس‌ها بهتر می‌شود
عضو هیات علمی انجمن ارتوپدی ایران از یکسان سازی و برقراری عدالت در درآمد نسخه نویس‌ها و جراحان خبر داد.

پژوهش در دانشگاه آزاد جناح بندی نمی‌شناسد‌
سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلام با بیان اینکه از هر جناح و دسته‌ای برای تحقیق در دانشگاه استفاده می‌شود از تصمیم دانشگاه آزاد مبنی بر افزودن جرات علمی در دانشجویان خبر داد.

هکر‌ها قصد دارند با هدف رعب و وحشت نظام سلامت را زمین گیر کنند
مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت بهداشت با اشاره به اینکه هکر‌ها قصد دارند با هدف رعب و وحشت نظام سلامت را زمین گیر کنند، گفت: در حمله سایبرى ۲۰۱۷ به نظام سلامت در دنیا ایران آسیب ندید.

علم سایبری به سرعت در حال رشد است
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بابیان اینکه موضوع سایبری علم جدید با سرعت فراوان در حال رشد است گفت: جنگ سایبری بسیار متفاوت از گذشته شده است.

اعصابتان را با این عرقیجات تقویت کنید
مصرف دمنوش‌های معرفی شده در این بخش به آرامش اعصاب و روان کمک شایانی می‌کند.

۱۰ درصد از مرگ‌ومیر‌های کشور به دلیل دیابت
رئیس مرکز تحقیقات بیماری‌های غیرواگیر پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: استان‌های تهران، سمنان، یزد، اصفهان و فارس و بخشی از گیلان و مازندران و گلستان بیشترین آمار دیابت را دارند.

بیماری‌های که سبب مثانه عصبی می‌شود
نماینده انجمن نورویورولوژی بین المللی ایران با اشاره به برگزاری کنفرانس علمی ـ. آموزشی تحریک الکتریکی عصب ساکرال گفت: امروزه می‌توان با تحریک الکتریکی نخاع برای درمان مثانه نوروژنیک اقدام کرد.

بهبود تنفس کودکان نارس با کافئین

مصرف کافئین در کودکان نارس موجب بهبود عملکرد ریه و توانایی تنفس می‌شود.

انتهای پیام/

 جزئیات آمپول‌های تقلبی بوتاکس در بازار/حاملگی پرخطر در کمین این زنان است/پیکر بانوی ریاضی جهان کجا دفن می‌شود؟ /دوپینگ بدن با مصرف این مواد غذایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار