28 کشته و زخمی در تیراندازی های 10 ساعت اخیر آمریکا

در تیراندازی های ده ساعت گذشته در آمریکا ده نفر کشته و هجده نفر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی گان وایلنس آرچیوز، درتیراندازی در شهر سیگنال هیل در کالیفرنیا یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند،تیراندازی در شهر کلمبوس در اوهایو یک زخمی برجا گذاشت،در تیراندازی در شهر استوکتون در کالیفرنیا یک نفر کشته شد.

تیراندازی در شهر گاردنا در کالیفرنیا یک کشته و یک زخمی برجاگذاشت،در تیراندازی در شهر بیکرز فیلد در کالیفرنیا یک نفر زخمی شد،تیراندازی در شهر روانوک در ویرجینیا یک نفر زخمی شد.

تیراندازی در شهر سنفورد در فلوریدا یک زخمی برجا گذاشت،در تیراندازی در شهر فیلادلفیا در پنسیلوانیا یک نفر زخمی شد،تیراندازی در شهر سنفورد در فلوریدا یک کشته برجا گذاشت.

در تیراندازی در شهر سنت پترزبورگ در فلوریدا یک نفر کشته شد. تیراندازی در شهر انگلوود در ایلینوی یک زخمی برجاگذاشت،در تیراندازی در شهر شیکاگو در ایلینوی یک نفر کشته و یک نفر زخمی شد،در تیراندازی در اوکلند در کالیفرنیا یک نفر زخمی شد.

تیراندازی در شهر شیکاگو در ایلینوی یک زخمی برجاگذاشت؛در تیراندازی در شهر ماکون در جورجیا یک نفر کشته شد،تیراندازی در شهر پیتزبورگ در پنسیلوانیا دو کشته برجا گذاشت،در تیراندازی در شهر کانتون در ماساچوست یک نفر زخمی شد.

 
انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار