گالری‌های پایتخت در کوران گرمای تابستان 96

هنر یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می‌شود.

گالری هایی که در این هفته میزبان آثار هنرمندان می شوندبه گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنر یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می‌شود. برای همین پیشنهاد گالری‌گردی را در طول هفته برای شما داریم.

گالری‌های مختلفی در طول هفته برپا می‌شود و ما به معرفی اجمالی برخی از آنها می‌پردازیم:

 

گالری نک

نسیم گلی، آثار خود را با موضوع «نظام ناحیه ای» در این گالری از 23 تیر ماه در معرض دید علاقه‌مندان قرار داد. این نمایشگاه تا 5 مرداد ماه سال جاری برپاست. علاقه‌مندان می توانند برای بازدید به گالری نک مراجعه کنند.

 

این هنرمند درباره این نمایشگاه نوشته:

 

نظام ناحیه‌ای، روایت یک هذیان و بازسازی یک تخیل است كه برای دریافتنِ نسبتم با زندگی و شناخت جایگاهم به عنوان جزئی از این كل و طرح این سوال كه از منِ فانی چه چیز باقی خواهد ماند، به آن پرداخته‌ام. برای رؤیت این نظام احتیاج داشتم كه در هیأت یک ناظر ظاهر شوم و تنها مرگ بود كه این امكان را در اختیار من قرار می‌داد.

 

گالری اُ

 

امین طلاجیان، آثار خود را در این گالری از 23 تیرماه عرضه کرده است. این گالری تا 3 مرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری اُ مراجعه کنند.

 

نگارخانه چهار

نمایشگاهی با عنوان رویای نیمه شب در این نگارخانه از 30 تیر تا 30 مرداد ماه سال جاری برپاست. در این نمایشگاه آثار هنرهای نقاشی و مجسمه به نمایش گذاشته می‌شود. علاقه مندان به این هنر می توانند برای بازدید به نگارخانه چهار مراجعه کنند.

 

گالری ژینوس

هنرمندانی چون فرحناز بهار، پیمان پورحلم، محمد جاهد، ارغوان جعفری، گلایل حسینی نژاد، سارا رحیمی، سحر صنیعی، بهاره غلامی، محیا قبادی و بنفشه نجفی آثار خود را در این گالری از 30 تیر تا 3 مرداد ماه سال جاری عرضه می کنند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری ژینوس مراجعه کنند.

 

گالری دید

جمعی از هنرمندان از جمله شیرین جواهری، نسترن حاجی عرب، نیلوفر رضوانی، مهسا شمس فرد، فریده عزیزی، مریم کریمی، شبنم ناصرپور، نازنین نخباف و فرشته نمدکلاهی آثار خود را در این گالری از 30 تیر تا 10 مرداد ماه سال جاری عرضه می‌کنند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری دید مراجعه کنند.

 

گالری محسن

 مجموعه ای از آثار مجسمه، طراحی و نقاشیِ سه هنرمند جوان، میلاد جهانگیری، ناهید بهبودیان و سهیل مختار، با عنوان «بختک» در گالری محسن به نمایش درمی آید. این نمایشگاه به بررسی ارتباط بین تاریخ، طبیعت، شهود و روایت می پردازد. این گالری از 30 تیر تا 18 مرداد ماه سال جاری برپاست. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری محسن مراجعه کنند.

 

نگارخانه آتشزاد

حسین موسوی صدر، آثار خود را از 30 تیر تا 5 مرداد ماه سال جاری در این گالری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه آتشزاد مراجعه کنند. مجموعه ارائه شده مستند نگاره‌هایی است از کهکشان هایی که باد دستشان را در غربِ مشرق زمین رها کرد. هر کدام آنها در نقطه ای متفاوت از سفر خود ایستاده اند، اما وقتی پازل وار کنار هم قرار می گیرند ...

 

گالری سایه

شقایق احمدیان به همراه جمعی از هنرمندان از جمله هانیبال الخاص، حسینعلی ذابحی، کامبیز خدابنده شهرکی، علی قطره، یگانه خسروی منش، مهدی شریفی، سارا حقیقی، محمد لهراسبی، هما صدر و الهام فرزان مهر آثار خود را در این گالری از 30 تیر تا 4 مرداد ماه سال جاری عرضه می کنند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری سایه مراجعه کنند.

 

نگارخانه نگر

الهام خیزان آثار خود را در این گالری از 30 تیر تا 4 مرداد ماه سال جاری عرضه می‌کند.علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه نگر مراجعه کنند.

 

گالری فردا

جمعی از هنرمندان از جمله سها عابد دوست، علیرضا مجیدی، نگار مقیمی دهکردی، نفیسه سجادیه و لادن شفیعی، آثار خود را در این گالری از 30 تیر تا 5 مرداد ماه سال جاری عرضه می کنند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری فردا مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/

 

در آستانه مرداد ماه 96 گالری‌های شهر میزبان شما هستند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار