شکست سنگین تیم ملی نوجوانان افغانستان مقابل عراق/ شکاست کادر فنی افغانستان به دو بازیکن عراقی

تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال افغانستان در نخستین دیدار رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا با نتیجه ۸ بر ۰ مقابل تیم عراق شکست خورد.

 به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال افغانستان در نخستین دیدار رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا با نتیجه سنگین ۸ بر ۰ در مقابل تیم عراق تن به شکست داد.

در این مسابقه افغانستان نمایش فوق العاده ضعیفی در مقابل حریفش داشت که در نهایت جدال دو تیم با برتری قاطعانه سبز پوشان عراق به پایان رسید.

دو گل عراق از روی نقطه پنالتی و ۵ گل این تیم نیز توسط ایمن حسین وارد دروازه افغانستان شد.

پس از شکست سنگین ۸ بر ۰ تیم ملی فوتبال افغانستان برابر عراق، کادر فنی افغانستان به دلیل استفاده کردن تیم ملی عراق از دو بازیکن غیر قانونی و بالای سن به کمیته برگزاری رقابت ها و ناظر AFC شکایت کرده است.

الیاس منوچهر سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال افغانستان به خبرنگار بخش افغانستان سایت ۹۰ گفته است که شماره ۱۰ ایمن حسن زننده ۵ گل عراق و شماره ۱۷ علا موهای زننده گل هفتم عراق، بازیکنانی هستند که سن شان بالای ۲۳ است و تیم ملی عراق به صورت غیر قانونی از این بازیکنان در این رقابت ها استفاده کرده است.

این در حالی است که تیم های زیر ۲۳ سال تنها در مسابقات المپیک اجازه از استفاده سه بازیکن بالای سن ۲۳ را دارند.در صورت این که AFC با اعتراض افغانستان موافقت کند، نتیجه این دیدار ۳ بر ۰ به سود تیم ملی زیر ۲۳ سال افغانستان اعلام خواهد شد.

افغانستان در گروه دوم مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا با تیم های عراق، عربستان و بحرین هم گروه است.دیدار بعدی افغانستان روز جمعه از ساعت ۲۲:۲۵ در مقابل عربستان صعودی میزبان رقابت ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

تیم ملی افغانستان در جام ملت های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار