تظاهرات طرفداران جنبش فتح در غزه در محکوم کردن اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در قدس

طرفداران جنبش فتح در محکوم کردن اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، در مقابل مقر سازمان ملل در غزه تظاهرات کردند.

تظاهرات طرفداران جنبش فتح در غزه در محکوم کردن اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در قدسبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المیادین، جنبش فتح با  ترتیب دادن تظاهراتی در نوار غزه، اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی را در قدس و مسجدالاقصی محکوم کرد.

جنبش فتح در نوار غزه، «تظاهرات خشم» ضد اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در قدس برگزار کرد. شرکت‌کنندگان در این تظاهرات تاکید کردند ملت فلسطین به اشغالگران اجازه نخواهند داد برنامه‌های خودش را  بر ضد قدس و مسجدالاقصی اجرا کند.

خبرنگار شبکه المیادین در غزه، گفت: طرفداران جنبش فتح از سراسر نوار غزه، برای اعلام حمایت از قدس و مسجدالاقصی بپا خواستند و با برگزاری تظاهرات خشم خود را از اقدامات اخیر اشغالگران نشان دادند.

یکی از اعضای جنبش فتح گفت: «باید با پول و جان خود از مسجدالاقصی دفاع کنیم. زیرا مسجدالاقصی نماد مسئله فلسطین است. اگر مسجدالاقصی از دست برود، مسئله فلسطین از بین خواهد رفت.»

دیگر عضو جنبش فتح گفت: «هرگز از مسجد الاقصی و مقدسات اسلامی دست نخواهیم کشید. هرگز این اقدامات ستمگرانه اشغالگران در جلوگیری از رسیدن نمازگزاران به مسجدالاقصی را نخواهیم پذیرفت. آماده نثار کردن خون خود در راه یاری رساندن به مسجد الاقصی هستیم.»

در ادامه این گزارش آمده است: تحمیل هیچ نوع تقسیم زمانی و مکانی در مورد مسجدالاقصی قابل قبول نیست و نصب گیت‌های الکترونیک در ورودی‌های آن ممنوع است. فلسطینی‌ها می‌گویند آزادسازی قدس، با پایان دودستگی بین گروه‌های فلسطینی تحقق می‌یابد.

این تظاهرات در برابر ساختمان سازمان ملل در غزه برگزار شد. تظاهرکنندگان یادداشت اعتراضی را به نمایندگی سازمان ملل در غزه تحویل دادند و تاکید کردند مسجدالاقصی خط قرمز است. فلسطینی‌ها تاکید می‌کنند باید اشغالگران را برای جنایت‌هایشان بازخواست و مجازات کرد.

یکی از اعضای جنبش فتح گفت: «برای رویارویی با همه چالش‌ها در برابر اشغالگران صهیونیست، وحدت ضروری است. به خواست خدا کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس تشکیل خواهد شد.»

انتهای پیام/

طرفداران جنبش فتح در غزه برای محکوم کردن اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار