کرمان؛

ارسال دو هزار و 700 شعر به دبیرخانه بیست وسومین جشنواره ملی شعر رضوی

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: دو هزار و 700 شعر از 24 استان کشور به دبیر خانه جشنواره در کرمان ارسال شده است .

ارسال دو هزار و 700 شعر به دبیرخانه بیست وسومین جشنواره ملی شعر رضویبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، وحید محمدی،معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: برای شرکت در بیست وسومین جشنواره ملی شعر رضوی از سری برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) تعداد2733 اثراز24استان کشور به دبیر خانه جشنواره در کرمان ارسال شده است .

وی با اشاره به بخش های مختلف جشنواره گفت: حضور چهر ه های شاخص شعر آئینی کشور؛ برگزاری شب شعر ویژه شاعران منطقه رفسنجان وشاعران مدافع حرم، مراسم تجلیل از زنده یاد "احمدعزیزی " چهره برجسته شعرکشور با حضور فرزند ان مرحوم،از جمله برنامه هایی است که در طول زمان برگزاری جشنواره در شهرستان رفسنجان تدارک دیده شده است .

افزایش سه برابری جوایز بخش رقابتی جشنواره ملی شعر رضوی

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ،همچنین با اشاره به حضور و شعرخوانی شاعران کشوری در بخش رقابتی بیست و سومین جشنواره ملی شعر رضوی، از افزایش سه برابری جوایز این بخش خبر داد .

محمدی با بیان این که " تقریبا بسیاری از نخبگان و شاعران آئینی کشور به نوعی طی سنوات گذشته در این جشنواره حضور داشته اند" افزود: در جشنواره امسال و به رسم سالهای قبل در بخش تجلیل از چهر های شاخص شعر آیینی؛مراسم نکو داشت " استاد حسین آهی" از چهره های شاخص شعر آیینی کشور با حضور شاعران ،هنرمندان و مسولان ،برگزار خواهد شد .

مسوول دبیر خانه نمایندگی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) اعضای هیات علمی و در کرمان در بخش دیگری از سخنانش در خصوص بیست وسومین جشنواره ملی شعر رضوی گفت: تلاش شده که هیات داوان جشنواره نیز از چهرهای مطرح و شناخته شده شعری استان و کشور باشند .بر همین اساس؛ سید علی میرافضلی؛دکترقربان ولیی؛دکترعلیرضافولادی؛به عنوان داوران جشنواره کار بررسی و داوری اثار را بر عهده دارند.

وی ادامه داد :همچنین احمداسدالهی ؛ دکترحامدحسینخانی ؛ عضوهیات علمی واتاق فکر و مهدی گنجی گوهری ؛به عنوان دبیرتخصصی وعضوهیات علمی واتاق فکر جشنواره ؛اقدامات تخصصی جشنواره را به سامان رسانندند .

 

انتهای پیام/س

ارسال دو هزار و 700 شعر به دبیرخانه بیست وسومین جشنواره ملی شعر رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار