فتاحی: نفت تهران نمی تواند از بازیکنان جدیدش مقابل سپیدرود استفاده کند

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: تیم های بدهکاری مانند نفت تهران تا زمانی که تکلیف بدهی های خود را مشخص نکنند نمی توانند از بازیکنان جدیدشان استفاده کنند.

سعید فتاحی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره محرومیت تیم فوتبال نفت تهران از فعالیت های نقل و انتقالاتی و احتمال تعلیق این تیم از رویارویی با سپیدرود رشت بیان کرد: طبق نامه ای که دبیر کل فدراسیون فوتبال به ریاست سازمان لیگ ارسال کرده تیم هایی که تکلیف بدهی های خود را مشخص نکرده باشند، نمی توانند قرارداد بازیکنان جدیدشان را به امضا برسانند. البته در کنار نفت تهران، حدود هشت تیم دیگر هم تکلیف این امر را مشخص نکرده اند.

او ادامه داد: تا زمانی که باشگاه ها از کمیته روابط بین الملل، انضباطی و تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال مجوز نگیرند، نمی توانند قرارداد بازیکنان جدید خود را در کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ ثبت کنند. بنابراین کارت بازی آن ها هم تا زمان ثبت نشدن قرارداد صادر نمی شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان اظهار داشت: تیم هایی بدهکاری مانند نفت تهران تنها نمی توانند از بازیکنان جدید خود استفاده کنند اما مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان قبلی و استفاده از آن ها در بازی های لیگ ندارند.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره محرومیت نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار