خبری از توافق روبین کازان و لاتزیو نیست/ مهاجم پورتو،جدیدترین گزینه جانشینی آزمون

در پی ناکامی لاتزیو برای جذب مهاجم ایرانی روبین‌کازان، این باشگاه ایتالیایی قصد دارد مهاجم الجزایری تیم پورتو را به خدمت بگیرد.

 

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،با وجود این که طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر توافق سردار آزمون و باشگاه لاتزیو منتشر شده بود و به نظر می رسید کار انتقال مهاجم ملی پوش کشورمان به این تیم  را باید تمام شده دانست ،امروز سایت فرانسوی زبان «کومپتسیون» گزارش داد، باشگاه روبین کازان تمایلی به فروش سردار ندارد و مذاکرات هنوز هیچ نتیجه ای نداشته است ،بنابراین یاسین براهیمی مهاجم پورتو می تواند بهترین راه حل برای خط حمله لاتزیو باشد.
این سایت با اشاره به این که در حال حاضر هدف اول لاتزیو برای تقویت خط حمله‌ خود، سردار آزمون است ،به نقل از سایت باشگاه لاتزیو  نوشت،بعد مالی مهمترین مشکل دو طرف است و هنوز مذاکرات به نتیجه نرسیده است.
در این شرایط یاسین براهیمی بهترین گزینه است و مدیریت پورتو قصد ندارد کار انتقال را سخت نخواهد کرد و می خواهد کار انتقال این مهاجم الجزایری را تسهیل سازد.
به گزارش رسانه های ایتالیایی لاتزیو برای خرید براهیمی حاضر است 20 میلیون یورو بپردازد.

گفتنی است، پیش از این ابتدا در رسانه های ایتالیایی عنوان شد «لوئیک رمی» مهاجم 30 ساله فرانسوی باشگاه چلسی که فصل گذشته به صورت قرضی در کریستال پالاس بازی می کرد ، جایگزین سردار خواهد شد.

اما سایت ایتالیایی «کالچو مرکاتو» جمعه هفته گذشته گزارش داد، مذاکرات برای انتقال سردار آزمون به رم پیچیده شده، و به دلیل این که «رمی» هم نتوانسته نظر سرمربی این تیم را جلب کند، لاتزیو به سراغ وینسنت یانسن، مهاجم تاتنهام رفته است.

 

انتهای پیام/

براهیمی ،گزینه لاتزیو برای جایگزینی آزمون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۴:۱۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
همون روس بمون بازارگرنی بوده سردارجان روبین غازان حای توست ایتالیا زوده