اجرای طرح فاز دوم، پالایشگاه آبادان

پالایشگاه آبادان در فاز 2، به سود دهی خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: با اجرای طرح فاز دوم، پالایشگاه آبادان تبدیل به یک کارخانه سود ده خواهد شد و اثرات مثبت آن اقتصاد شهرستان، منطقه و کشور را در بر خواهد گرفت.

عامر کعبی در نشست شورای اداری شهرستان آبادان که به مناسبت پنجم مردادماه سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه پس از انقلاب برگزار شد، افزود: پیگیری های مکررنمایندگان آبادان در مجلس منجر به راه ندازی فاز دوم پالایشگاه آبادان شد که بر اساس آن، 2.7 میلیارد دلار حجم سرمایه گذاری و اشتغال بالغ بر 10 هزار نفر در منطقه فراهم شده و این طرح به زودی به فاز اجرایی خواهد رسید.

وی گفت: با اجرای این طرح بزرگ، پالایشگاه آبادان تبدیل به یک کارخانه سود ده خواهد شد و اثرات مثبت آن اقتصاد شهرستان، منطقه و کشور را در بر خواهد گرفت.

نماینده مردم آبادان در خانه ملت تاکید کرد: تلاش های زیادی صورت گرفت تا شورای عالی مناطق آزاد را برای راه اندازی رسمی منطقه آزاد اروند قانع کنیم تا این منطقه فعالیت رسمی خود را آغاز کند.

کعبی در پایان یادآور شد: ما در منطقه با چالشی به نام اشتغال روبرو هستیم که در بحث اجرایی کردن منطقه آزاد اروند با دستور ریاست جمهوری، قانون مناطق آزاد کشور برای دوسال به صورت آزمایشی در شهرهای ابادان و خرمشهر اجرایی شد.

انتهای پیام/د

با اجرای طرح فاز دوم، پالایشگاه آبادان تبدیل به یک کارخانه سود ده خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.