کرمان؛

کمک 2میلیارد و 400میلیون تومانی خیران کرمانی در گلریزان

رئیس هیات امناء ستاد دیه استان کرمان گفت:خیرین کرمانی در جشن های گلریزان سال جاری بالغ بر 2میلیارد و 400میلیون تومان تعهد و از این مبلغ تاکنون 800میلیون تومان وصول شده است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مشارکت مردم خیر و نوعدوست استان کرمان در طول 16 سال فعالیت ستاد دیه استان کرمان بی نظیر بوده است.

رئیس هیات مدیره هیات امنای ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان کرمان ادامه داد: جا دارد که از این اقدام خداپسندانه مردم شریف استان کرمان به ویژه افرادی که با پرداخت بخشی از اموال خود برای رهایی زندانیان در بند وگرفتار و بازگشت آنها به آغوش خانواده قدم مثبتی برداشته اند، تشکر و قدردانی شود.

وی عنوان کرد: به یقین خیران نزد خداوند ماجور خواهند بود وامیدواریم که این سنت حسنه در سنوات آتی با گستردگی بیشتری انجام شود و شاهد این باشیم که کس به واسطه فقر و نداری وارد زندان های استان نشود.

وی بر تقدیر از خیران شرکت کننده در جشن های گلریزان و دست اندرکاران این جشن ها نیز تاکید کرد و گفت: برنامه ریزی ها در این زمینه در دست انجام است.

انتهای پیام/ی

کمک 2میلیارد و 400میلیون تومانی خیران کرمانی در گلریزان

برچسب ها: دیه ، گلریزان ، دادگستری ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار