ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی سه‌گانه بانوان گفت: با کسب مدال برنز در مسابقات سه‌گانه قهرمانی آسیای میانه توانستم نخستین بانوی ایرانی باشم که به این مهم دست می‌یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شکوه طیاره خواجویی  اظهار کرد: مسابقات سه‌گانه قهرمانی آسیای میانه در دو بخش آقایان و بانوان هفتم مرداد ماه جاری به میزبانی قزاقستان برگزار شد.

وی که به تازگی از این رقابت‌ها به اصفهان بازگشته، افزود: این نخستین اعزام رسمی سه‌گانه بانوان ایران بود اما برای من دومین تجربه محسوب می‌شد.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی سه‌گانه بانوان تصریح کرد: در بخش بانوان من به همراه یکی دیگر از بانوان ملی‌پوش سه‌گانه‌کار در این رقابت‌ها حاضر شدیم که در نهایت مقام‌های سوم و چهارم این بخش را از آن خود کردیم.

وی عنوان کرد: مسابقات در بخش بانوان با حضور شرکت‌کنندگانی از کشورهای قزاقستان، ایران، قرقیزستان، اکراین و مجارستان صورت گرفت که من نهایتاً در رقابت با حریفان توانستم عنوان سوم و مدال برنز را دریافت کنم.

طیاره خواجویی به حضور شناگرهای حرفه‌ای و قدرتمند و سطح خوب رقابت‌ها اشاره و تأکید کرد: اینکه ما با حجاب وارد این مسابقات شدیم برای سایر کشورهای شرکت‌کننده جالب بود به طوری که حجابمان را خیلی دوست داشتند و تشویقمان می‌کردند، حتی این موضوع بسیار مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت؛ به خصوص اینکه توانستیم جزو نفرات سوم و چهارم باشیم و بیشتر همه را شگفت‌زده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در کل به خاطر اینکه شرایط شنا کردن در آب‌های آزاد در ایران برایمان وجود ندارد، در این بخش کمی ضعف داشتیم اما سعی کردیم این ضعف را در دو و دوچرخه جبران کنیم که نهایتاً نتیجه خوبی هم گرفتیم.

این ملی‌پوش بیان کرد: تا خط پایان که رفتم و خط را رد کردم احساسی به من دست داد که ناگفتنی است؛ خیلی حس خوبی بود چون نخستین مدال ایران را در این رشته در بخش بانوان کسب می‌کردم.

وی تأکید کرد: همیشه دوست دارم اولین‌ها را برای خودم داشته باشم که سال گذشته با شرکت در رقابت‌های سه‌گانه در کشور اردن این اتفاق افتاد زیرا نخستین بانویی بودم که از ایران حضور پیدا می‌کردم؛ امسال هم خیلی دلم می‌خواست نخستین مدال را در این رشته به نام خودم ثبت کنم که به لطف خدا محقق شد.

طیاره خواجویی در پایان اذعان داشت: امیدوارم در آینده به اولین‌های دیگری هم که آرزویش را دارم، دست پیدا کنم.    

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار