یزد؛

اعلام رتبه بندی هیئت های ورزشی استان یزد در سال 95

رتبه بندی هیئت های ورزشی استان یزد در سال 95 اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  ابوالفضل کارگر معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: با توجه به معیارها و شاخص های مورد نظر، عملکرد هیات های ورزشی ارزیابی و رتبه بندی شدند.

کارگرافزود: به منظور ارتقاء و افزایش کیفیت فعالیت‌های هیئت‌های ورزشی استان در بخش توسعه ورزش قهرمانی ، طرح ارزیابی عملکرد هیئت‌ها از دو سال پیش در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفت.

وی گفت: براین اساس با توجه به شاخص های ارزیابی اعلام شده از سوی وزارت ورزش و جوانان فرم ارزیابی عملکرد هیات های ورزشی استان یزد در سال 95 تهیه و در اختیار روسای هیات های ورزشی قرار گرفت و پیشنهادات و نظرات آنها نیز به اداره توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای این اداره کل ارائه و جمع بندی شد و در ارزیابی سال 95 به علت دقت در ارزیابی و گرفتن تاییدیه مدال ها از فدراسیون ها ارزیابی درمرداد ماه آماده و اعلام گردید.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: هیات های ورزشی استان براساس آمایش سرزمین در دو گروه الف و ب قرار گرفتند که ارزیابی عملکرد ها نیز دراین دو گروه انجام شده است و قابل ذکر است، هیات هایی که در گروه الف قرار دارند، هیات های اولویت دار استان از لحاظ قهرمانی می باشند.

بگفته وی ایجاد پایگاه های استعدادیابی و قهرمان پروری ، کسب مدال در مسابقات کشوری ، آسیایی ، جهانی و بین المللی، داشتن تقویم ورزشی ، برگزاری مجامع سالیانه ، امور مالی و جذب اسپانسر و غیره از شاخص های ارزیابی عملکرد هیات های ورزشی استان بوده است.

کارگر ادامه داد: براین اساس و با توجه به ارزیابی های صورت گرفته از بعد قهرمانی هیات شمشیربازی استان با کسب 711 امتیاز ، هیات فوتبال با کسب 697 امتیاز و هیات تکواندو استان با کسب 657 امتیاز در رده های اول تا سوم گروه یک قرار گرفتند و هیات های جانبازان و معلولین با کسب 598 امتیاز ، هیات ورزش های رزمی با کسب 588 امتیاز و هیات بدنسازی و پرورش اندام با کسب 585 امتیاز در رده های اول تا سوم گروه دو جای دارند.

انتهای پیام/ ی

طرح ارزیابی عملکرد هیئت‌ها به منظور ارتقاء و افزایش کیفیت و فعالیت‌ هیئت‌های ورزشی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار