اصفهان؛

ذوب آهن اصفهان با سه گل، گسترش فولاد تبریز را شکست داد

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با برتری خانگی سه بر صفر مقابل گسترش فولادتبریز در قواره یک مدعی، نماینده تبریز را در قعرجدول رده بندی لیگ برتر ماندگار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جمعه شب و در ادامه هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان گسترش فولادتبریز بود که این دیدار با برتری قاطع سه بر صفر ذوب آهن همراه شد تا این تیم چهار امتیازی شود.
گسترش تبریز نیز با هدایت «لوکا بوناچیچ» دومین شکست سنگین متوالی خود را تجربه کرد تا بدون امتیاز و تفاضل گل منهای 6 در قعر جدول رده بندی جا خوش کند.

ذوب آهن با استفاده از شرایط میزبانی برای رسیدن به سه امتیاز با انگیزه نشان می داد و از سوی دیگر بازیکنان گسترش تبریز پس از شکست سنگین در هفته نخست، نمی خواستند باخت دیگری را تجربه کنند، اما توان کسب موفقیت را نداشتند.

حملات شاگردان «امیر قلعه نویی» در تیم ذوب آهن در لحظات پایانی نیمه نخست جواب داد و ارسال «ربیع عطایا» هافبک لبنانی را «اسماعیل شریفات» با ضربه سر به گل نخست این دیدار تبدیل کرد.
در نیمه دوم تیم میزبان شرایط بهتری پیدا کرد و در دقیقه 70 «وحید محمدزاده» گل دوم ذوب آهن را به ثمر رساند.
دقیقه 76 «مهدی رجب زاده» که تنها دقایقی از حضورش در میدان می گذشت با شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه، سومین گلزن ذوب آهن لقب گرفت.

در دقایق پایانی این دیدار «اسماعیل شریفات» مهاجم خوش تکنیک و باتجربه ذوب آهن با دریافت دو کارت زرد متوالی از زمین اخراج شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار