مشهد؛

حضور رضا میرکریمی فیلمساز مطرح ایرانی در مشهد

رضا میرکریمی کارگردان و فیلمنامه‌نویس ایرانی از همدم دیدن کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ رضا میرکریمی یکی از چهره‌های مطرح سینمای انسان‌گرای ایرانی در دیدار با فرزندان همدم گفت: دیدار با شما اهالی همدم جزئی از مناسک زیارتی من در مشهد به حساب می‌آید.

 

وی که بنا به رسم هر ساله اش در شب میلاد امام رضا (ع)، برای زیارت به مشهد آمده بود درجمع دختران خانه‌ی کوچک پناهگاهی گفت: امشب شب بزرگی برای مسلمانان جهان خصوصا ایرانی‌های عزیز است؛ شب میلاد امام رئوف و مهربانی که فرزندان او در این مرکز خیریه منتظر حضور دست گرمی هستند و به نظر من این اتفاق کمتر از زیارت نیست؛ کسی که دکلمه‌ی ندا را در این اتاق پر از شیرین‌زبانی شنیده باشد، تا مدت زیادی حال خوبی خواهد داشت.
 

کریمی در جمع گروه سرود همدم گفت: از اینکه در گروه ارکستر ویژه‌ی ایران (لگاتو) هم هستید خیلی خوشحالم و امیدوارم بتوانم در اولین اجرای شما در تهران همراه با جمعی از هنرمندان و اهالی سینما حضور داشته باشم.
 

در حاشیه‌ی این دیدار و با توجه به قولی که میرکریمی در برنامه‌ی خندوانه به ملت ایران داده بود، فیلمی کوتاه از حضور وی در همدم نیز ضبط شد که به زودی در همین برنامه پخش خواهد شد.
 

رضا میر کریمی برنده‌ی جایزه‌ی بهترین فیلم هفته‌ی منتقدین جشنواره فیلم کن در سال2001 و برنده‌ی جایزه‌ی گئورگ طلایی بهترین فیلم از جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو در سال 2008 می‌باشد.



انتهای پیام // ف. ج.
 
 
 


رضا میرکریمی فیلمساز مطرح ایران در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.