کرمان؛

1000 بیمار خاص متقاضی کمک های خیریه

مدیر موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) گفت: هزار نفر از بیماران خاص متقاضی کمک و مساعدت مالی این مجموعه خیریه هستند.

1000 بیمار خاص متقاضی کمک های خیریه ثامن الحججبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ عدالت اسدیمدیر موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه هزار نفر از بیماران خاص این شهرستان شامل بیماران هموفیلی، سرطان، دیابت، تالاسمی، پیوند کلیه، هپاتیت و ایدز متقاضی حمایت موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) هستند اظهار داشت: تاکنون 600 نفر از این بیماران سیرجان زیر پوشش این موسسه قرار گرفته اند.


وی ادامه داد: سالانه 10 میلیارد ریال صرف هزینه تامین دارو، درمان و ادامه روند زندگی افراد تحت پوشش این موسسه می شود و کمک خیرین یا سایر موارد مساعدتی برای این موسسه 2 میلیارد ریال در سال است.


وی از اجرای طرح 'حامی بیمار' در این موسسه خیریه برای درمان بیماری های خاص نام برد و گفت: خیرین می توانند در طرح حامی، بیمار خودشان یا بیماران دیگر را حمایت کنند و به طور مستقیم بر تامین دارو و درمان آنها نظارت داشته باشند.


مدیر عامل موسسه ثامن الحجج سیرجان گفت: نبود بخش انکولوژی در سیرجان 300 بیماران سرطانی این شهرستان را به شهرهای شیراز، یزد، کرمان و تهران می کشاند.


وی شماره تلفن موسسه خیریه ثامن الحجج سیرجان را 0342236777 و آدرس این موسسه را سیرجان؛ خیابان انقلاب، ساختمان امامزاده علی، نبش کوچه جهاد کشاورزی اعلام کرد.

 

انتهای پیام/س

 

1000 بیمار خاص متقاضی کمک های خیریه ثامن الحجج (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرزو
۰۹:۲۹ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
درخواست کمک داشتم
آخرین اخبار